Permalänk

Ny låt! Vad tycker ni?

Hej på er alla glada på sweclockers

Har slängt ihop en ny låt och skulle gärna uppskatta att höra med er om vad ni tycker om den

Länk: http://www.box.com/s/6gnqbu771ocnlm3ujbse

Gärna lite Konstruktiv kritik, ha en fortsatt trevlig helg

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av simonwellander:

Har slängt ihop en ny låt och skulle gärna uppskatta att höra med er om vad ni tycker om den

Inte för att verka gnällig men kan du inte ladda upp den på youtube istället? Känns som man tankar virus annars :S Speciellt när man sitter utan antivirusprogram på denna datorn!

Permalänk
Medlem

Jag gillart!

Permalänk
Skrivet av G4ban:

Inte för att verka gnällig men kan du inte ladda upp den på youtube istället? Känns som man tankar virus annars :S Speciellt när man sitter utan antivirusprogram på denna datorn!

Laddade upp den på Box (som för övrigt är en pålitlig sida) pga där är det bättre ljudkvalitet.

Skrivet av Heggrik:

Jag gillart!

Kul att höra

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Schysst låt ! vad för program använder du)

Permalänk
Skrivet av Gabgob:

Schysst låt ! vad för program använder du)

FL Studio 10, Händer också att jag använder programmet Renoise

Visa signatur

Permalänk
Medlem

härligt, många som inte gillar 10an men själv tycker jag att den är ganska schysst

Permalänk
Skrivet av Gabgob:

härligt, många som inte gillar 10an men själv tycker jag att den är ganska schysst

Personligen gillar jag 10an grymt mycket Gör du själv musik? Isånafall, lägger du upp den någonstans?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Aaa ganska stabil, aa de gör jag men lite mer åt hårdare stilen haha Hardstyle stilen liksom men har inte laddat upp det än, håller på me många låtar justera o sånt så kommer nog lägga upp snart när det blir lite mer lyckat da

Permalänk
Skrivet av Gabgob:

Aaa ganska stabil, aa de gör jag men lite mer åt hårdare stilen haha Hardstyle stilen liksom men har inte laddat upp det än, håller på me många låtar justera o sånt så kommer nog lägga upp snart när det blir lite mer lyckat da

Okej Gött, Good Luck!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tack detsamma !

Permalänk
Medlem

Laddade upp den på Box (som för övrigt är en pålitlig sida) pga där är det bättre ljudkvalitet.

Provat Soundcloud? Bara en fråga

Permalänk

Riktigt bra! Skön stil på låten! Verkligen.

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Skrivet av m4gnify:

Provat Soundcloud? Bara en fråga

http://soundcloud.com/simonwellander

Skrivet av waspen123:

Riktigt bra! Skön stil på låten! Verkligen.

Tack så mycket

Visa signatur

Permalänk

Schysst låt! Är det okej om jag använder det i ett skolprojekt och lite edits?

Visa signatur

Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit.

Citera om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd

Riktigt bra låt faktiskt, den gillar vi!

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Entusiast

Härlig låt Ska kolla in dina andra med

Bara för att sticka ut lite här måste jag nämna att jag inte stör mig på att du valde box som uppladdningsservice

Permalänk
Skrivet av FudgieCars:

Schysst låt! Är det okej om jag använder det i ett skolprojekt och lite edits?

Hmm.. Mjo, det går väl bra Skriv gärna mitt namn i eftertexterna (Musik: Simon Wellander).

Skrivet av SeF.Typh00n:

Riktigt bra låt faktiskt, den gillar vi!

Så jäkla gött o höra

Skrivet av Blargmode:

Härlig låt Ska kolla in dina andra med

Bara för att sticka ut lite här måste jag nämna att jag inte stör mig på att du valde box som uppladdningsservice

Roligt Box tycker jag faktiskt är en bra uppladdningsservice!

Visa signatur

Permalänk

[QUOTE="simonwellander;12023694"]Hmm.. Mjo, det går väl bra Skriv gärna mitt namn i eftertexterna (Musik: Simon Wellander).

Ska göra tack!

Visa signatur

Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit.

Citera om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Intressant. Kanske någon typ" trumma" i beatet för att leka lite med det rena bas beatet vilket nästan känns lite "rent" i mina öron... (Inte riktigt men typ Derezzed (Daft punk) version menar jag med "trumma" fel ord men kommer inte på nått bättre)

(Ps lyssnade med ett par Denon c360 in-ear...)

Skulle inte ha något direkt emot att hör lite mer

Permalänk

Riktigt nice låt! Svårt att sätta fingret på genren känns lite old-school house aktigt. Go var den iaf. =D

Permalänk
Entusiast

Har lyssnat igenom en del nu, och har verkligen fastnat för Mindfield. Du är riktigt skicklig

typo
Permalänk
Medlem

nice

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Skrivet av Dravond:

Intressant. Kanske någon typ" trumma" i beatet för att leka lite med det rena bas beatet vilket nästan känns lite "rent" i mina öron... (Inte riktigt men typ Derezzed (Daft punk) version menar jag med "trumma" fel ord men kommer inte på nått bättre)

(Ps lyssnade med ett par Denon c360 in-ear...)

Skulle inte ha något direkt emot att hör lite mer

Tack för tipset!

Skrivet av Booyahkascha:

Riktigt nice låt! Svårt att sätta fingret på genren känns lite old-school house aktigt. Go var den iaf. =D

Tack! Ja, låter lite old-school

Skrivet av Blargmode:

Har lyssnar igenom en del nu, och har verkligen fastnat för Mindfield. Du är riktigt skicklig

Skrivet av zorki:

Tack så jättemycket

Visa signatur

Permalänk
Medlem

professionell gjort! skulle utklassa en hel del som spelas på ex radioseven. Först tyckte jag den lät för generiskt, d.v.s inget som stod ut men när den väl kom igång så visade den sin egen stil.

Bra gjort!

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Skrivet av SnowJim:

professionell gjort! skulle utklassa en hel del som spelas på ex radioseven. Först tyckte jag den lät för generiskt, d.v.s inget som stod ut men när den väl kom igång så visade den sin egen stil.

Bra gjort!

Tack så mycket Vart glad av att höra det

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Riktigt skön låt!

Permalänk
Medlem

Gillar't! Bara jag som tycker det runt 1:19 låter lite som Daft Punk?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

Den här är jäkligt skön.. inte min typ av musik men fan det är riktigt bra..

Har du fler låtar :)?

Permalänk
Skrivet av XfanX:

Riktigt skön låt!

Tack

Skrivet av HerrGoreMann:

Gillar't! Bara jag som tycker det runt 1:19 låter lite som Daft Punk?

Skickades från m.sweclockers.com

Hmm, lite kanske Tyckte inte det var så jättelikt men men

Skrivet av Zitoc:

Den här är jäkligt skön.. inte min typ av musik men fan det är riktigt bra..

Har du fler låtar :)?

Tackar! Kolla in min soundcloud: http://soundcloud.com/simonwellander

Visa signatur