KY med fokus på Java script

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2005

KY med fokus på Java script

Hej!

Letar efter en KY utbildning i stockhom som sätter tyng på java script. note inte JAVA.. utan java script. Det är för en kompis så jag vet inte riktigt vad man ska fråga efter men som jag förstått det är att man ska kunna gå utbildningen utan några förkunskaper alls som t.ex htlm css osv utan man får lära sig allt från grund.

hört att nackademin inte är någon höjdare längre...

vet ni något?

edit: Kan också vara webbutveckling linje så får man nisha sig antar jag.

Citera!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
V-ås - är jag inte söt?
Registrerad
Jul 2001

Det tycker att det verkar jättemärkligt med en utbildning speciellt inriktad på Javascript. Det är som en utbildning speciellt inriktad på skiftnyckel.

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2005
Skrivet av Ilja:

Det tycker att det verkar jättemärkligt med en utbildning speciellt inriktad på Javascript. Det är som en utbildning speciellt inriktad på skiftnyckel.

not trueeee, java scriptare är det brist på.. visst kan många grunderna men att kunna sitta 100% med java script är det inte många som kan men jag gjorde en edit och skrev webbutvecklare istället

har kollat men fan är jag blind? hittar inga webbutvecklar linjer i stockholm.

Citera!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jul 2001

Prova att söka på webbutvecklarlinjer istället.

Bureaucracy expands to meet the needs of the expanding bureaucracy. - Oscar Wilde
If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?
"Reason is not automatic. Those who deny it cannot be conquered by it." - Ayn Rand