Razer Hydra integreras i Steam

Permalänk
Melding Plague

Razer Hydra integreras i Steam

Handkontrollen Razer Hydra integreras i Steam och får stöd för över 250 speltitlar, vilket ger nytt liv åt ryktena om att Valve arbetar på en egen spelkonsol.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Haha, en helt apatisk ginger! inte varje dag man ser detta

Visa signatur

Nuvarande dator: 5900x, 3080ti, 64gb ddr4

Permalänk
Medlem

Varför döps inte denna sida om till Swegamers?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

coolt med nått nytt:)

Skrivet av Haziza:

Varför döps inte denna sida om till Swegamers?

varför skulle den det?

Visa signatur

SHIT vilken strömförbrukning det va på 590 SLI, ska man behöva ha ett kärnkraftverk för 2 sånna kort eller? Lär ju bli fler Fukushima katastrofer i världen i så fall!

Permalänk
Medlem

Show some feelings Mr Rödskägg!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Haziza:

Varför döps inte denna sida om till Swegamers?

eller så slutar du besöka oss här på swec

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

eller så slutar du besöka oss här på swec

Jag kommer inte sakna dig iaf

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Jag kommer inte sakna dig iaf

Så folk som är intresserade av hårdvara är möjligtvis inte intresserade av något relevant så som spel menar du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Jag kommer inte sakna dig iaf

Om det ska vara så så tror jag inte många kommer sakna dig heller så, men det är väl kul med lite nya nyheter och inte bara om nya torn kylare där det är samma historia varje gång.
Det är inte speciellt svårt att låtabli att läsa nyheter som inte intresserar en. Inget kan passa alla

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Varför döps inte denna sida om till Swegamers?

Nämn en anledning till att SweC skulle döpas om.
Nyheten är dessutom hårdvarurelaterad i två aspekter, razer hydra och steam spelkonsol.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

VAD är det där för grotesk sak?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk

Hydran finns ju att köpa på en hel del ställen, men känner något till ett ställe där man kan prova den?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Haziza:

Varför döps inte denna sida om till Swegamers?

För att då kanske man skrämmer bort alla bittra jävlar.

Visa signatur

"You know what's fun to do? Rent an adult movie, take it home, record over it with The Wizard of Oz, then return it so the next guy that rents it is thinking. 'When is this Dorothy chick going to get naked?'"
- Mark Pitta

Permalänk
Permalänk
Medlem

cool sak!
men lite kul hur dem säger
"we also have a 1 year warrenty, so there is very little risk the Falcon will not hold up"

woho 1 års garanti, i feel safe xD

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk

Hehe Vem bryr, efter ett år bör man kanske köpa nytt iaf

Visa signatur

༼ ° ل ° ༽

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

VAD är det där för grotesk sak?

Oklart. Låter som att de kallar den för "Josh" och att den verkar ha varit användbar under utvecklingen av Razer Hydra.

Fast jag vet inte, de kanske klassas som människor nu för tiden?
Känns konstigt annars.

Permalänk
Medlem

Min första tanke när jag såg den var "secret handshake to unlock"

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Uhm... Måste man hålla händerna nära kulan?(sensorn) Är inte det lite jobbigt

Permalänk

Men för gudsskull! Kan kameramannen stå still och sluta pilla på zoomknapparna?!?

Permalänk
Medlem

Mer Razer skit åt alla l33t gamers. Tror jag håller mig till Logitech G1 och Dell tangentbord några år till... tror någon verkligen att de blir bättre av att köpa sån här skit...

Visa signatur

(2500k, HD7970)OC, Asrock Extreme 4, Fractal Arc, Corsair Force 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rourke:

Mer Razer skit åt alla l33t gamers. Tror jag håller mig till Logitech G1 och Dell tangentbord några år till... tror någon verkligen att de blir bättre av att köpa sån här skit...

Troligen är det ingen som trår det eller påstår edt utan snarare att vissa faktiskt tycker det är trevligare att spela med sån "skit".

Ser ingen anledning att klaga då du fortfarande har all möjlighet i världen att köra med tbord och mus.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Omg ni länkar verkligen till swifty och athene.
Dom är anledning nog att bojkotta produkten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Min första tanke när jag såg den var "secret handshake to unlock"

Jag har testat den med COD 2 och ett medföljande techdemo. Techdemot gick ut på att man kunde känna olika material på en boll som tex klibbigt, halt och hög friktion men COD 2 var lite jobbigt för rekylen gör det jobbigt att sikta (kanske en vanesak). Men som med allt annat liknande så märker man snabbt att en vanlig mus är bättre.

Permalänk
Medlem

Athene hahaha, går inte att ta den människan seriöst.

Visa signatur

Intel Core i5 4670K
770 GTX
ASRock Z87E-ITX mITX
Minne 16 GB @1600 Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av RottingRhubarbs:

Men för gudsskull! Kan kameramannen stå still och sluta pilla på zoomknapparna?!?

Jag tror dom vill skapa någon sorts "icke ren och skär reklam känsla alla tv-shop style" med den ryckiga kameran, och att de ska kännas "äkta". Detta blir dock väldigt genomskinligt när man vet att iaf swifty jobbar på/för razer.

Visa signatur

klon kritzteiger

Permalänk
Medlem
Skrivet av RottingRhubarbs:

Men för gudsskull! Kan kameramannen stå still och sluta pilla på zoomknapparna?!?

+1 sjukt störig!

Sen tror jag att jag håller mig till intelli mouse. Billigt och bäst, haft en razor och den var riktigt kass

Permalänk
Medlem

Klarade inte att kolla mer än någon minut, kameramannen vet ju fan inte vad han håller på med.

Gillar min mus och mitt tangentbord, har inte tänkt att ersätta det än på ett tag, så detta är ganska ointressant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RottingRhubarbs:

Men för gudsskull! Kan kameramannen stå still och sluta pilla på zoomknapparna?!?

+1
Haha

Borde stå en disclaimer om att man kan bli åksjuk av att titta på videon.