Permalänk
Medlem

Graspop Metal Meeting är väl det jag ser fram emot mest.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Åka till Paris,bada,cykla,softa,spela boll

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Blir eventuellt ännu en roadtrip genom Tyskland, Schweiz, Österrike etc etc.
Denna gången lär det bli mer vandring

Najs!! Har själv funderat på att fara till Tyskland, dock inte vandra utan spela fotboll och hälsa på ett par kompisar . Hamburg och Düsseldorf bland annat
Förresten, vad kostar en sådan resa?

Men om det blir av, det är frågan. Lika säkert som att jag skulle fara på CeBit Dock får väll jag och farsan unna sig med en resa till Tyskland(nog för att Spanien och lägenheten där är roligare också ) medans mor och syster gör sin årliga shoppingvecka i Stockholm

Annars blir det att sommarjobba.
Ev. flytta till en annan stad att studera på grymnasium.
Spela fotboll All Summer Long, antingen för ett Division 4 lag , P-95/P-96 eller något liknande .

Det är väll det jag kommer på nu, kanske ev. bygga något så man har något att göra i sommar också

Permalänk
Medlem
Skrivet av LarssoN:

Najs!! Har själv funderat på att fara till Tyskland, dock inte vandra utan spela fotboll och hälsa på ett par kompisar . Hamburg och Düsseldorf bland annat
Förresten, vad kostar en sådan resa?

Men om det blir av, det är frågan. Lika säkert som att jag skulle fara på CeBit Dock får väll jag och farsan unna sig med en resa till Tyskland(nog för att Spanien och lägenheten där är roligare också ) medans mor och syster gör sin årliga shoppingvecka i Stockholm

Annars blir det att sommarjobba.
Ev. flytta till en annan stad att studera på grymnasium.
Spela fotboll All Summer Long, antingen för ett Division 4 lag , P-95/P-96 eller något liknande .

Det är väll det jag kommer på nu, kanske ev. bygga något så man har något att göra i sommar också

Hur mycket det kostar beror naturligtvis på hur långt man kör och om du ska tälta eller bo i stuga/hotell etc
Ibland slog vi upp ett tält på en camping, eller bodde på något skumt hotell / bed & breakfast.
Körde runt 400 mil på förra resan, bensinen kostade väl en 13 spänn litern i snitt tror jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hur mycket det kostar beror naturligtvis på hur långt man kör och om du ska tälta eller bo i stuga/hotell etc
Ibland slog vi upp ett tält på en camping, eller bodde på något skumt hotell / bed & breakfast.
Körde runt 400 mil på förra resan, bensinen kostade väl en 13 spänn litern i snitt tror jag.

Camp in the forest, close to the wild! Sova på hotell låter tråkigt
Vore skönt att fara på vandring i ett annat land än Sverige, kanske får planera en tripp om något år

Men Stefan, är det inte dags att vandra i Alaska eller Yellowstone snart?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LarssoN:

Camp in the forest, close to the wild! Sova på hotell låter tråkigt
Vore skönt att fara på vandring i ett annat land än Sverige, kanske får planera en tripp om något år

Men Stefan, är det inte dags att vandra i Alaska eller Yellowstone snart?

Sverige har jag inte provat, typ lika långt att åka till Schweiz som till norra Sverige så det blir neråt istället
Mer och se på vägen också, dock har vi ju allemansrätten som är kanon, vilket länderna där nere saknar.

Amerika lär det bli någon gång i framtiden, dock är tjejen inte lika sugen som jag på att vandra, vilket är lite synd.

Permalänk
Medlem

...grilla....

Flyttar så man får en liten trägård, och då jävlar ska grill helvetet ryka varje kväll.
Skiter fan i om det regnar, grillen ska på.

Trött på bo i en lägenhet.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Fullt upp med att renovera min nyinköpta segelbåt, sjösättning den 6/5 sen blir det en del kappseglingshelger i sommar och 2-3 veckors seglingssemester. Får se om jag sticker själv med katterna eller får med mig några polare eller nån donna.

Visa signatur

5900X | CH8 | 64GB/3600MHz | RTX4080 | SN850 | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Medlem

Jobba, och ha några veckors semester där inget intressant händer.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Sverige har jag inte provat, typ lika långt att åka till Schweiz som till norra Sverige så det blir neråt istället
Mer och se på vägen också, dock har vi ju allemansrätten som är kanon, vilket länderna där nere saknar.

Amerika lär det bli någon gång i framtiden, dock är tjejen inte lika sugen som jag på att vandra, vilket är lite synd.

Haha, are you serious? Sen är det bara runt 60mil hit upp medans till Schweiz? Minst 2,5 mer !
Tycker du borde planera en resa hit upp och uppleva hösten här uppe. Ungefär som Schweiz, fast bättre... Fast ganska lätt att gå "vilse" under några minuter i denna täta skog jag brukar vandra i (Brukar inte gå så ofta längs stigar)

Fast man kan väll söka väll där nere om man får campa ute i skogen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

...grilla....

Flyttar så man får en liten trägård, och då jävlar ska grill helvetet ryka varje kväll.
Skiter fan i om det regnar, grillen ska på.

Trött på bo i en lägenhet.

Me Like !

Bara bygga ett litet tak för grillen Eller bygga en grillkåta. Grymt roligt och enkelt om man har (nog) material för det !

Permalänk
Medlem
Skrivet av LarssoN:

Haha, are you serious? Sen är det bara runt 60mil hit upp medans till Schweiz? Minst 2,5 mer !
Tycker du borde planera en resa hit upp och uppleva hösten här uppe. Ungefär som Schweiz, fast bättre... Fast ganska lätt att gå "vilse" under några minuter i denna täta skog jag brukar vandra i (Brukar inte gå så ofta längs stigar)

Fast man kan väll söka väll där nere om man får campa ute i skogen?

Hehe jaaa okej då, lite längre till Schweiz Min kompis bilade ensam upp till norra Sverige och kollade in hösten förra året tror jag, verkar najs.
Dock kom han nog lite för sent, går väl lite snabbare däruppe skulle jag tro

Det kan man säkert, har inte kollat upp det så noga

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hehe jaaa okej då, lite längre till Schweiz Min kompis bilade ensam upp till norra Sverige och kollade in hösten förra året tror jag, verkar najs.
Dock kom han nog lite för sent, går väl lite snabbare däruppe skulle jag tro

Det kan man säkert, har inte kollat upp det så noga

Bilade? fyf*n alltså . Lita på mig, det är najs ! Senhösten + kväll + norrsken = vilket minne !
Dock är chanserna där jag bor inte så stora, men det händer !

Permalänk
Medlem

Dricka öl.

Permalänk
Medlem

Jobba från slutet av April fram till början på Augusti varpå jag har 3 veckor semester. Den skall tillbringas med familj och en sjujävla massa grillande och, om vädret tillåter, en hel del badande. Dotter är 1½+ år då så det blir lite mer spännande med henne än vad det var förra sommaren

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Spela dataspel och undvika solen.