Köpa mobilt internet till laptopen under 1 veckas skidsemester i sälen?

Permalänk

Köpa mobilt internet till laptopen under 1 veckas skidsemester i sälen?

Hej!

Jag undrar om ni kan rekommendera vilken leverantör jag bör välja och kanske vilket "paket" som passar bäst?
Jag ska vara i sälen i 1 vecka och behöver ett mobilt bredband till min laptop för att kunna sköta mitt internetbaserade skolarbete och kanske även surfa lite grann.

mvh/ Jocke

Visa signatur

Nya spelmaskinen: [i5 4670K][MSI GTX 760][MSI Z87-645 gaming][8 GB Corsair Vengeance LP DDR3][Coolermaster Hyper 212 EVO][Win7 64-bit] "Inhandlad för BF4"

Gammal-datorn, avställd just nu:P [qq6600@3,4 ghz][Gainward GTX 560 ti][Asus P5N-D][4GB Corsair DDR2][Coolermaster TX3][Win7 64-bit] "Gammal rullar på, kvalité".

Permalänk
Medlem

Du kan ju undersöka själv genom att titta på följande operatörer. Eftersom det är svårt för något annan att säga vad som passar just dig. Dem flesta operatörerna har även kontantkort modell.

Telenor
Bredbandsbolaget som ingår i Telenor
Tele2 som även ingår i net4mobility
Dyra Telia
3

Permalänk

Köpte comviq kontantkort för att ladda på ett gammalt comviq usb-modem som farsan hade hemma i sin datorväska. Erbjudandet var 0kr för kontantkortet och 89 kr för 1 veckas surf, helt okej, lite oroad över att jag hittade finstilt text där de stod att erbjudandet bara gällde till 1mars men den var ju kvar på hemsidan?

Visa signatur

Nya spelmaskinen: [i5 4670K][MSI GTX 760][MSI Z87-645 gaming][8 GB Corsair Vengeance LP DDR3][Coolermaster Hyper 212 EVO][Win7 64-bit] "Inhandlad för BF4"

Gammal-datorn, avställd just nu:P [qq6600@3,4 ghz][Gainward GTX 560 ti][Asus P5N-D][4GB Corsair DDR2][Coolermaster TX3][Win7 64-bit] "Gammal rullar på, kvalité".