AMD Radeon hd 6800 S grafik fel efter senaste patchen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

AMD Radeon hd 6800 S grafik fel efter senaste patchen.

Igår när jag uppdaterade till senaste drivrutinerna så började det dyka upp stora pixlar överallt i spel, framförallt i Wow, har avinstallerat och reinstallat ett flertal ggr, någon som har samma problem eller lösningen till detta?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
#Archlinux
Registrerad
Jun 2007
Skrivet av footcake:

Igår när jag uppdaterade till senaste drivrutinerna så började det dyka upp stora pixlar överallt i spel, framförallt i Wow, har avinstallerat och reinstallat ett flertal ggr, någon som har samma problem eller lösningen till detta?

kört driversweeper?

Arch - Makepkg, not war -||- Asus Crosshair Hero VI -||- GSkill 16GiB DDR4 15-15-15-35-1T 3466Mhz -||- AMD 1600x @ 4.1GHz -||- nVidia MSI 970 Gaming -||- Samsung 850 Pro -||- EVEGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- Asus Xonar Essence STX -||- Sennheiser HD-650 -||
Arch Linux, one hell of a distribution.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

Det har jag ej gjort, men är så dålig på detta internet så har svårt att hitta vilken drivesweeper? mycket känns ganska fejk.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

Tack så hemskt mycket Commander för hjälpen! det gjorde susen! i owe you!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012

Hej!

Jag har också detta problem då jag inte använde driver sweeper först. Men har använt det två gånger nu men har samma problem!
På low settings är det inga problem, men när jag höjer grafiken uppstår problemen.