Permalänk
Medlem

Tappat bort receiver - Logitech G700

Tjena, har nu flyttat 2 ggr på 2 veckor och har lyckas tappat bort min receiver till min trådlösa mus.
Jag undrar nu var jag kan köpa den I BUTIK, alltså inte online eftersom jag inte har en egen adress ännu.

Musen är alltså Logitech G700 och är G-Series mottagaren du hittar på denna sida:
http://www.logitech.com/sv-se/349/4872

Tack för all hjälp!

MvH

Permalänk

Har du provat att maila Logitchs support? Har hört från många att just Logitech är generösa när det gäller att skicka nya produkter utan kostnad, alternativt reparera.
Jag tycker att du borde fråga Logitech om du kan få en ny reciever (om du inte redan gjort det).

Skickades från m.sweclockers.com

EDIT: Såg att du inte kunde beställa något från internet då kan du nog inte få en ny från Logitech. Möjligtvis att du hämtar upp den vid en ICA Butik etc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av qwizcalix:

Har du provat att maila Logitchs support? Har hört från många att just Logitech är generösa när det gäller att skicka nya produkter utan kostnad, alternativt reparera.
Jag tycker att du borde fråga Logitech om du kan få en ny reciever (om du inte redan gjort det).

Skickades från m.sweclockers.com

EDIT: Såg att du inte kunde beställa något från internet då kan du nog inte få en ny från Logitech. Möjligtvis att du hämtar upp den vid en ICA Butik etc.

Lugnt har fixat det nu, så jag kan beställa Blev just bokförd idag faktiskt.
Men får höra med supporten vad de säger.

Permalänk
Skrivet av Humper:

Lugnt har fixat det nu, så jag kan beställa Blev just bokförd idag faktiskt.
Men får höra med supporten vad de säger.

Skönt, hoppas att du får en ny

Permalänk
Medlem

Fick som svar att man kunde köpa en i deras shop. Får väl bli så snart..

Permalänk
Medlem

Ta kontakt med logitech. Dom brukar som sagt vara generösa med reservdelar

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Svara gärna hur det löste sig.

Permalänk
Medlem

Jag lyckades knäcka min G930 reciever när den satt i frampanelen på dator och Logitech skicka en ny utan att jag behövde betala.

Permalänk
Medlem

Som sagt innan, fick meddelande om att den gick att hitta i deras shop.