Sam & Max complete collection

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2009

Sam & Max complete collection

Tänkte kolla om någon här vet var eller om det ens är möjligt att få tag på Sam & Max complete collection nånstans? Känns lite tråkigt att köpa säsongerna separat.
Har bara kollat lite snabbt, har dock inte sett att den finns någonstans att köpa. Jag har bara hittat den på Telltale's egna webbshop. http://www.telltalegames.com/store/samandmax-collection

Vill väldigt gärna köpa därifrån men sedan så funderar jag på om inte det tillkommer tullavgift på emballaget om jag nu under förutsättning skulle beställa därifrån? För övrigt tycker jag spelen är riktigt schyssta och de är en rolig nytappning, rekommenderas helt klart! Älskar verkligen karaktärerna och storyn, nästan lika bra som originalet.

Tack på förhand!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2009

Någon som vet vart man kan köpa Sam & Max complete collection? Bump.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Nov 2005

Om du vill slippa tull kan du ju alltid köpa digitala utgåvan, antingen direkt från telltale eller från steam.

Det går att köpa separata säsonger från diverse ställen så det är den andra lösningen.

Chassi: Corsair Obsidian 650D | MB: ASUS Sabertooth P67 REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | Internminne: Corsair 16GB DDR3 VenganceLP 1600MHz | CPU-kylare: Noctua NH-C14 | GPU: ASUS GeForce GTX 660 2048MB DirectCUII OC PH | SDD: OCZ Vertex 3 240GB | HDD: 1x Samsung EcoGreen F4 2TB, 3x WD Green 3TB, 1xWD Red 3TB, 12x WD Elements 1-3TB (18.5TB total)| Skärm: 2x BenQ G2420DHBL | Projektor: Optoma HD65 on 120" | PSU: XFX 650 XXX Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2009
Skrivet av Mcgreag:

Om du vill slippa tull kan du ju alltid köpa digitala utgåvan, antingen direkt från telltale eller från steam.

Det går att köpa separata säsonger från diverse ställen så det är den andra lösningen.

Attans, jag har ju inget steam konto längre, alternativet med steam får strykas.
Undrar hur mycket tull det kan bli från Telltales egna shop? Har försökt kolla upp det men verkar inte hitta något, vet inte direkt om jag vill chansa.
Troligtvis blir det att jag får köpa säsongerna separat, det går väl lika bra förmodar jag. Fast 39.99 $ är ju inte så mycket för alla 3 säsongerna fast då tillkommer givetvis frakt och kanske en tullavgift.

Upptäckte även att serietidningen finns i en nytryck, Sam & Max Surfin' the Highway fast som typiskt är så hittar jag inte den förutom i Telltales egna shop. Typical, just typical.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Aug 2008
Skrivet av TheRavensNest:

Attans, jag har ju inget steam konto längre, alternativet med steam får strykas.
Undrar hur mycket tull det kan bli från Telltales egna shop? Har försökt kolla upp det men verkar inte hitta något, vet inte direkt om jag vill chansa.
Troligtvis blir det att jag får köpa säsongerna separat, det går väl lika bra förmodar jag. Fast 39.99 $ är ju inte så mycket för alla 3 säsongerna fast då tillkommer givetvis frakt och kanske en tullavgift.

Upptäckte även att serietidningen finns i en nytryck, Sam & Max Surfin' the Highway fast som typiskt är så hittar jag inte den förutom i Telltales egna shop. Typical, just typical.

Steam-konto är gratis, du vet

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2009
Skrivet av infinity08:

Steam-konto är gratis, du vet

Jo det vet jag Har som sagt haft ett steam konto fast det är inget jag har användning för längre.