Kontrollera Amerikansk webbutik

Permalänk
Medlem

Kontrollera Amerikansk webbutik

Hej,

Hade behövt köpa en sak från följande sida:

www.autoepc.com.ua

Jag har mailat med dem och de verkar hur vettiga som helst. Kan jag på något annat vis kontrollera om det är sen seriös sida eller ej? Prylen jag behöver kostar ändå ca 2 200 kr och det känns trist att bara slänga pengarna i sjön.

Tack!

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Amerikansk? Jag tycker sidan verkar vara ukrainsk. Dessutom har dom Western Union som betalningsalternativ, och ingen företagsinfo.
Jag hade inte köpt något där.

Permalänk
Medlem

Vilka jämna priser dom har...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator - Louqe Ghost S1 - i5 9600K - MSI Z390I MPG GAMING EDGE AC - Corsair Vengeance LPX 16GB - Samsung 960 EVO - Palit GeForce RTX 2080 GamingPro OC - Corsair SF600 V2

Ljud - Audeze LCD-2 - Schiit Jotunheim - Schiit Modi Multibit

Permalänk
Avstängd
Skrivet av wixia:

Hej,

Hade behövt köpa en sak från följande sida:

www.autoepc.com.ua

Jag har mailat med dem och de verkar hur vettiga som helst. Kan jag på något annat vis kontrollera om det är sen seriös sida eller ej? Prylen jag behöver kostar ändå ca 2 200 kr och det känns trist att bara slänga pengarna i sjön.

Tack!

Skrivet av Frysern:

Amerikansk? Jag tycker sidan verkar vara ukrainsk. Dessutom har dom Western Union som betalningsalternativ, och ingen företagsinfo.
Jag hade inte köpt något där.

Yes, det är iallafall en ukrainsk domän (.ua).

Lite sketchy verkar det ju vara, som de flesta sidor. Personligen hade jag avstått.

Borde dock inte vara så svårt att googla runt och se om den verkar vara okej - fast WU+nada företagsinfo säger ju ändå mycket (fast egentligen ingenting, då info saknas, haha).

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Hittar verkligen inget om sidan. Beställde en pryl för 10$ nu så får vi se om den kommer

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Den billiga prylen jag beställde dök upp så fint så vi gör en chansning och beställer det vi verkligen behöver

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Vad är det du har hittat som du vill ha?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White