Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Dec 2009

Efter LoL Spel, händer detta!

Hejsan!

Jag har haft lite problem efter jag har spelat lol, det som händer är att när jag tabbar ner och vill chatta ( Medans jag är död, "noob är jag" ) så trycker jag till exemple på R så kommer "Kör" programet upp, trycker jag på H så kommer något annat upp osv. Vad är det som händer och hur kan jag fixa det utan att starta om hela tiden!?

MVH

| Asus Z97-AR | 1 TB Samsung Spinpoint HD103SJ + Samsung EVO 840 250GB| Intel i7 4790K, 4.00GHZ | Noctua NH-D14 | Corsair HX 750W/80+/Modulära kablar | Fractal DesignDefine R2, Silver | DVD+RW Samsung 22X DL Svart LightScribe | Corsair 4GB (KIT) DDR3 1600MHz/CL-7-8-7-20/1.65V + Corsair Veng. 2x4GB| GTX 970 MSI

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

Detta hände för mig med förut.. Riktigt jobbigt. Jag drog händerna hejvilt över hela tangentbordet och då slutade det. Vet dock ingen permanent lösning..

Ciitera för svar!

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Dec 2011
Skrivet av zephax:

Detta hände för mig med förut.. Riktigt jobbigt. Jag drog händerna hejvilt över hela tangentbordet och då slutade det. Vet dock ingen permanent lösning..

Vågar inte tänka på vad du skulle göra med en bil ifall den inte funka;)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2004

Windows-tangenten är nedtryckt, troligtvis någon bugg, testa att tabba in och tabba ut igen om det är samma.

[Moderkort: ASRock Z87 Extreme4 ATX] - [CPU: Intel i7 4770K @ 4.4 with Phanteks PH-TC14PE] - [Minnen: Corsair 4st*4GB=16GB-1600Mhz VENGEANCE LP] - [GPU: Asus GTX 780 3GB DirectCU II [SSD: Samsung EVO 256GB] - [Nätdel: be quiet! Straight Power E9 680W - [Chassi: Corsair Obsidian 550D] - [OS: Windows 7 Ultimate 64bit] - [Skärm: BenQ XL2420t]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av Gonjer:

Windows-tangenten är nedtryckt, troligtvis någon bugg, testa att tabba in och tabba ut igen om det är samma.

Eller trycka några gånger på windows-knappen