Letar efter spel som jag har spelat för länge sedan!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2012

Letar efter spel som jag har spelat för länge sedan!

Tjena SWEC!
Har inte riktigt haft något att spela sen jag slutade med SWTOR och började tänka på spel som jag brukade älska förut, då kom jag att tänka på ett demo som jag spelade för länge sedan!

Man spelar i TPS perspektiv och är en normalt klädd man i medelåldern som hamnar i medeltids miljö på något sätt, man har en pistol och skjuter vakter som springer runt med svärd och pilbåge, skotten tar slut fort och då får man själv hacka sig fram. En annan sak som jag kommer ihåg att vår karaktär kan omvandlas till en röd demon, detta behövs när man ska flytta runt tunga objekt ( stora lådor etc ).

Har någon en aning vad spelet kan heta? Blev väldigt sugen på att få tag på hela versionen och varva den, demot klarade jag säkert tiotals gånger!

EDIT: TPS vy inte RTS!

Case: Custom made: Chieftec Dragon Midtower
Motherboard: ASRock P67 Extreme 6 B3 CPU: Intel Core i5 2500k
GPU: 2x Sapphire Radeon HD5770 1GB CrossFire RAM: 8GB ( 2x4GB ) Corsair Vengeance DDR3 @1600 MHz
PSU:
Corsair TXV2 650W

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av AbeS:

Tjena SWEC!
Har inte riktigt haft något att spela sen jag slutade med SWTOR och började tänka på spel som jag brukade älska förut, då kom jag att tänka på ett demo som jag spelade för länge sedan!

Man spelar i TPS perspektiv och är en normalt klädd man i medelåldern som hamnar i medeltids miljö på något sätt, man har en pistol och skjuter vakter som springer runt med svärd och pilbåge, skotten tar slut fort och då får man själv hacka sig fram. En annan sak som jag kommer ihåg att vår karaktär kan omvandlas till en röd demon, detta behövs när man ska flytta runt tunga objekt ( stora lådor etc ).

Har någon en aning vad spelet kan heta? Blev väldigt sugen på att få tag på hela versionen och varva den, demot klarade jag säkert tiotals gånger!

EDIT: TPS vy inte RTS!

Lär väl vara Shade: Wrath of Angels?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av XpreS:

Lär väl vara Shade: Wrath of Angels?

O M F G Tack så hemskt mycket!!!!

Case: Custom made: Chieftec Dragon Midtower
Motherboard: ASRock P67 Extreme 6 B3 CPU: Intel Core i5 2500k
GPU: 2x Sapphire Radeon HD5770 1GB CrossFire RAM: 8GB ( 2x4GB ) Corsair Vengeance DDR3 @1600 MHz
PSU:
Corsair TXV2 650W

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av AbeS:

O M F G Tack så hemskt mycket!!!!

Var så lite så! Vet själv hur irriterande sånt kan vara, när man vet ungefär allt om ett spel utom namnet