Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

Nytt gaming set

Hej jag skulle behöva lite hjälp med allt möjligt. Jag vill ha headset, mus, tangentbord, musmatta jag har kollat på razer orca men blir fundersam jag vill gjärna ha mic på headsetet osv. Och så vill jag ha en liten mellan mus som inte laggar och som har bra komfort. En musmatta som är jättestor jag vill ha en stor jag tycker det är jobbigt med liten. Och tangentbord ska också vara bra komfort och ska helst lysa upp i mörkret. Jag vill har bra ljud och bra mikrofon i headsetet. Skulle vara tacksam för förslag

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Motala
Registrerad
Feb 2012

Skönaste headsetet grymt ljud .. rea på komplett nu , du får 7.1 usb ljudkort med denna modell.. HALVA priset på just denna vita !
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=744346

Mus, åk och pröva ut.. men kan rekommendera logitech mx518, razer death adder, eller stenseries xai, kinzu osv. Beror på finger grepp och hur stora händer du har, ja en hel del mus är personligt

Musmatta , mest prisvärda Steel Series QcK+ , + är gigantisk musmatta.. jag har själv steelseries fnatic edition det är GRYMT STOR musmatta, dom mattorna hittar du på nästan alla butiker.. elgiganten, webhallen, kjell o kompani osv osv.

Tangentbord, om du inte bryr dig om mekaniskt tangentbord rekommenderar jag grymt mycket Microsoft sidewinder X4 , kostar ca 300 på webhallen.se , grymt skönt, macro knappar.. tangenterna lyser rött osv osv.