Mists of pandaria betanyckeltråden!

Permalänk
Medlem

Det skulle va himla kul att få chansen att testa Mists of pandaria beta. Så en beta nyckel skulle inte sitta fel.

Permalänk

Hej jag undrade om jag Skulle kunna låna en Beta nyckel för 1-2 månader...Kommer lägga upp Youtube videos och vad mer man kan göra.
Skulle ville gärna testa ochså Betan

Permalänk
Medlem

skulle vara riktigt najs o testa så jag är på om nån har en fin nyckel

Permalänk

Har nån en nyckel så skulle det vara sjukt nice!

Visa signatur

Zotac GeForce GTX 570 ‡ Intel Core i5 2500K ‡ MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 ‡ Corsair Vengeance 8GB ‡ Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Nu har betan aktiverats på mitt konto
Ska försöka testa ikväll.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk

Skulle ju vara alldeles förträffligt med en beta key då jag tycker MoP verkar jätteintressant och jag skulle göra mitt allra bästa för att vara en bra beta testare;)

Permalänk
Medlem

Jag skulle verkligen vilja ha en beta key till MOP aldrig testat en beta förut.

Permalänk
Medlem

Byter min själ mot en nyckel /w me for more info!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Pls gief key!

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-2500K GPU: 2x MSI GeForce GTX 560Ti 2048MB TWIN FROZR II OC RAM: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP HDD: Corsair Force 3 + WD Green 5400 2x 2TB(Raid) Case: Fractal Design R3 PSU: Corsair TX 750W 80+ Bronze MB: MSI P67A-GD55 REV B3 OS: Windows 7 Ultimate 64-bit

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en beta-key, blir första gången jag spelar invite/stängd beta.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB

Permalänk

Beta-nyckel skulle vara roligt att få, testa lira lite. har man inte gjort på ett tag nu

Permalänk
Medlem

Fick betan på mitt konto idag, hade Annual pass dock.
Fick iof inget mail så kan nog vara värt och logga in och kolla någon gång / dag.

Permalänk

Jag skulle mer än gärna ta emot en beta-nyckel, längtar så grovt till MoP!

Permalänk

Beta

Hej, jag har kört WoW sen lite innan BC, men har aldrig testat någon beta för WoW.
Och jag tycker MoP ser väldigt intressant ut så skulle uppskatta om man fick en key.

Permalänk
Medlem

Skriver upp mig på listan

Permalänk
Medlem

skulle vilja ha en MoP key eller invite

Visa signatur

Main-Burk: Intel Core i7 7700k || 32gb Corsair || RTX 3080|| Benq XL2720Z x3 |
Server-Burk: Intel Xeon E-3 1270v2 || 32gb RAM || 2xQuad Intel NIC || Quardo P400 |

Permalänk
Medlem

Fick min betakey nyss så de verkar dela ut nu igen

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Beta hade ju varit väldigt kul att ha
Så skriv upp mig

Permalänk
Medlem

Hade vart sjukt nice att få en beta nyckel

Permalänk

Har fått en beta key, men ska ge den till en polare då jag inte spelar WoW. Vet dock inte hur man ger iväg den. Är det någon kod som man ska go honom. Hur gör man?

Permalänk
Medlem

Vill mer än gärna ha en beta nyckel... plz....

Permalänk
Medlem

Är det för sent att lägga sig ner på sina bara knän med mössan i hand och ha stora sorgsna hundögon???

Permalänk
Medlem

skulle mer än gärna tacka emot en!

Permalänk
Medlem

Skulle varit enormt uppskattad att få en beta key. Tråkigt när gillet börjar beta raida senare och man inte kan vara med Skulle även kunna köpa en för ingame gold, om ni hänger på outland ally, eller stormreaver horde!
Pma!

Permalänk
Medlem

Det skulle vara riktigt kul med en beta nyckel faktiskt

Permalänk
Medlem

tar gärna en key

Visa signatur

6600k Asus z170 16gig ddr4| Custom vatten loop | Corsair HX750 Gold | xl2411 | U2711 | Corsair Carbide Air 540 | Corsair force 3 ssd | Creative Sound Blaster Z | Sh 650hd | Røde Podcaster
Ducky Mini/ Razer DA 2013

Permalänk

skulle gärna ta en key

Permalänk
Medlem

Om någon har en skulle jag gärna ta en

Visa signatur

DATOR: Chassi: Corsair carbide air 540 CPU: I7 2700k (4.5Ghz 1.288v) RAM: Corsair 4^4(16)GB 1922Mhz Mobo: Asus P8Z68-V LX PSU: Antec HCG 900W GPU: Powercolor 7990 + Sapphire HD 7970 3GB Vapor-X (3way-CrossfireX)
KRINGUTRUSTNING:
Monitor: FSM-270YG 2560x1440 IPS Keyboard: Ducky Shine 2 White kaycaps orange LED Mouse: Logitch G502 Headset: Audio technica ATH-M50 Mic: Blue Snowball

Permalänk
Medlem

Jag vill inte ha någon beta key

Permalänk
Medlem

Jag skulle jääääääättte mycket uppskatta om någon kunde invite/ge mig en nyckel till betan PLEASE!

Visa signatur

Gaemer Addicted!