Din profil på Sweclockers är offentlig

Permalänk
Skrivet av Sentenced:

Med den infon är jag rätt säker på att jag skulle kunna lista ut vad din fb-profil heter faktiskt. Om jag skulle orka lägga ner lite detektivarbete.

Heh, O ja. Den är inte svårhittat. Tror till och med att jag har länkat till bilder på den tidigare i någon forumtråd. Jag följer principen att ligger det ute på internet är det publikt och av den anledningen så har jag inge problem med att du listar ut mitt facebook-id (hm, min eller mitt id, det kommer ju ifrån "min identifikation", men jag säger i dagligt tal "mitt id")...

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem

jag har inte läst hela tråden, men förstår ändå att dom visar det med google... och det dom är inte ensamma med att det är så (både FB och andra har det så), men ändra ditt namn (vilket du redan gjort) så är det ingen fara... men nämn det heller inte i en tråd då det också är sökbart.

Själv är jag ganska noga med att inte ange för mycket om mig själv (gränsen går vid namn och ort).
Dock har jag hittat en/några andra som kallar sig för mitt nick... men anar att det är sambanträffande:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

-