Permalänk
Medlem

iPad 3 skydd

Skulle vilja ha något bra skydd till min Nya iPad men vet inte riktigt vad mer än att Smart Cover inte känns intressant då jag gärna har något som täcker baksidan också och som man får bra grepp om. Några förslag eller ska man vänta en stund tills det kommer mer tillbehör?

Permalänk
Medlem

Jag har beställt fodral från http://www.maroo.com/

beställde denna
http://www.maroo.com/store/Cases/iPad-Cases/CA-ic1052

slutade på ca 315 kr inklusive frakt.

Man får 20% rabatt om man gillar dem på facebook och det kostar 5$ i frakt till sverige
WELIKEYOU är koden om du inte vill använda facebook

tyvärr går det bara att betala via paypal

Permalänk
Medlem

Precis något sådant jag letar efter, synd att de bara tar paypal dock. Får googla lite och se om jag hittar någon annan säljare. Återkom gärna med synpunkter på skyddet när du fått det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lind78:

Skulle vilja ha något bra skydd till min Nya iPad men vet inte riktigt vad mer än att Smart Cover inte känns intressant då jag gärna har något som täcker baksidan också och som man får bra grepp om. Några förslag eller ska man vänta en stund tills det kommer mer tillbehör?

Då kan jag starkt rekommendera: SD TabletWear Advanced iPad 3 / iPad 2 Case använder själv den till min iPad 2 och jag är riktigt nöjd. iPaden blir lite större och tyngre, men vill man ha skydd så är detta vägen att gå.

Permalänk
Medlem

Otterbox har fodral till ny ipaden nu också.

http://www.otterbox.com/new-ipad/new-ipad,default,pg.html

för er som använder den i en mer "farlig" miljö

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lind78:

Precis något sådant jag letar efter, synd att de bara tar paypal dock. Får googla lite och se om jag hittar någon annan säljare. Återkom gärna med synpunkter på skyddet när du fått det.

Macoteket säljer en del av Maroos skydd också. Kostar väl strax under 100 kr extra jämfört med att beställa direkt men de har 20%rabatt de nu också.

Men jag vet inte om Macotekets fodral är de nya eller gamla fodralen. De gamla har problem med magneterna vilket gör att on/off-funktionen inte fungerar riktigt. Det gäller i princip all fodral som säljs till nya iPad. Ni måste kontrollera att de har designats för den nya polariteten i nya ipaden.

Permalänk
Medlem

Hmm okej. Har faktiskt bokat ett ex från dem nu iom att de skriver på hemsidan att det ska fungera på iPad 2012 eller vad man ska kalla den. Måste jag slå på den manuellt så spelar det ingen större roll egentligen men lite trist vore det så klart.

Permalänk
Medlem

Kolla in Dodocase det är nog sen snyggaste

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Maroo har väldigt många snygga fodral kolla in Gadgetkungen.se dom har en del olika fodral som passar till ipad 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av VimerSonix:

Maroo har väldigt många snygga fodral kolla in Gadgetkungen.se dom har en del olika fodral som passar till ipad 3

billigare att beställa direkt från Maroo

Permalänk
Medlem

Köpte ett vanligt skydd ifrån iLuv igår. Behöver inget skydd med stöd osv.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE