Permalänk
Medlem

Konferensbord för en billig peng?

Jag skulle behöva rota fram ett bord med en större yta för att ha 3st 27-tumsskärmar på, samt studiomikrofon, mus, tangentbord och större högtalare. Har kikat runt lite, men det billigaste jag hittar är ett från IKEA som går loss på 1995kr, och så mycket vill jag helst inte spendera. Någon som har några bra tips?

Permalänk
Medlem

På Blocket finns nästan alltid en uppsjö av bord i alla storlekar. Ofta till bra priser.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem

Om du ska förbi Sthlm så kan du höra av dig jag jobbar med att sälja beg kontorsmöbler.

Permalänk

Kika på Blocket men prova att istället för att söka under För Hemmet -> Möbler & Heminredning -> Bord & Stolar så kollar du under Affärsverksamhet -> Inventarier & Maskiner -> Kontor istället. Där finns massor av skrivbord och grejer till ibland galet låga priser. Trevligt är också att prylar tänkta för kontor oftast är betydligt mer påkostade och rejäla än saker för privat pruk.

Visa signatur