Permalänk
Medlem

Vilket virusskydd?

Hittade inget riktigt bra ämne angående detta men hoppas att det blir bra här, iallafall ska köpa virusskydd för omkring 500-700 kr har ni något att rekommendera?

Permalänk
Medlem

Hittar inget bra ämne?? Finns väl hur mycket som helst om antivirusprogram

Sök igen!

Permalänk
Skrivet av Ziggs:

Hittade inget riktigt bra ämne angående detta men hoppas att det blir bra här, iallafall ska köpa virusskydd för omkring 500-700 kr har ni något att rekommendera?

Bullguard är att rekommendera till vettigt pris, samma databaser av virus som tex Norton men kostar halva pengen.
Du får bra support om det skulle vara någonting och de är duktiga på supporten som för övrigt är svensk.

Permalänk
Medlem

Varför betala? De gratisalternativ som finns är precis lika bra/dåliga.
Jag rekommenderar microsoft security essentials, ser ingen anledning att betala pengar eftersom de inte på något sätt kan dokumentera att de är bättre.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Skrivet av anden12:

Varför betala? De gratisalternativ som finns är precis lika bra/dåliga.
Jag rekommenderar microsoft security essentials, ser ingen anledning att betala pengar eftersom de inte på något sätt kan dokumentera att de är bättre.

Jag håller med. Kör själv med MSE.

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate