Vart kan jag hitta denna kontorsstol / eller väldigt liknande?

Permalänk

Vart kan jag hitta denna kontorsstol / eller väldigt liknande?

Länkar en bild från en annan tråd jag gjorde på en annan sida så får ni se bilder.. http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=3183107#p31831...

Min gamle och värdefulla datorstol pajja idag har haft det i minst 6 år.. vill veta vart man kan hitta den/eller då en väldigt likadan, det som är bra med den är att den är stor och rymlig..

Fick den av min far som fick den av kontoret på hans jobb.. mer vet jag inte om den

Mvh Oskar "lemmythekiller"

Visa signatur

Det spelar ingen roll vad du säger, din Mac är fortfarande skit

Permalänk
Medlem

Den där har jag haft och det är en skitgammal stol, IKEA sålde den i runt 1991-1992

Gillade inte stolen, den var tung som satan och svårflyttad, ser bättre ut än vad den är, slängde senare skiten när jag flyttade.

Permalänk
Skrivet av Likvid:

Den där har jag haft och det är en skitgammal stol, IKEA sålde den i runt 1991-1992

Gillade inte stolen, den var tung som satan och svårflyttad, ser bättre ut än vad den är, slängde senare skiten när jag flyttade.

ahaaa är den så jävla gammal jag gilla allt med den, robust, hållbar ( ironiskt, men vart med läääänge ) skön att sitta i och allt..

Har du nå tips på nått annat liknande?

Visa signatur

Det spelar ingen roll vad du säger, din Mac är fortfarande skit

Permalänk
Permalänk

En beg kinnarpsstol kan varmt rekommenderas, du kan oftast hitta dom för ett par hundra hos affärer som säljer begagnade kontorsmöbler eller hos skrothandlare. Dom är riktigt sköna och går att ställa in perfekt.

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

Kinnarp ja, bästa kvaliten och sköna sitta i, brukar kunna hitta för runt 2000:- i mycket bra skick om du letar.