Laggar fast efter 5 min

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skövde
Registrerad
Mar 2012

Laggar fast efter 5 min

Hej, Ja som sagt. När jag kör minecraft då kan jag köra i 5 minuter sen laggar allting fast och svarar inte. JAg väntade i en timme och inget hände då stängde jag ner skiten!

Någon som vet vad som är fel ?

Tacksam för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uddevalla
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av Whine:

Hej, Ja som sagt. När jag kör minecraft då kan jag köra i 5 minuter sen laggar allting fast och svarar inte. JAg väntade i en timme och inget hände då stängde jag ner skiten!

Någon som vet vad som är fel ?

Tacksam för svar!

Umm, vet inte riktigt men använd senaste versionen av Java och kör 64-bitars om du kan. 32-bitars fungerar mycket sämre imo.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skövde
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av Racka:

Umm, vet inte riktigt men använd senaste versionen av Java och kör 64-bitars om du kan. 32-bitars fungerar mycket sämre imo.

OCH Jag kör crackat

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av Whine:

OCH Jag kör crackat

Det kan inte vara så att du INTE har begränsat FPSen i Minecraft? Om den sticker iväg för högt så kan det ställa till problem i Minecraft av någon anledning.

För övrigt har jag för mig att illegala aktiviteter såsom piratkopiering inte får diskuteras här på Sweclockers

| Mobo: Z170 Pro Gaming | CPU: i5-6600K @ 4.2GHz med Antec Kühler H2O 920 | RAM: 16GB @ 3000MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Core 2500 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Nov 2011

Fryser det sig när du kör/gör andra saker? SSP eller SMP?

Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit.

Citera om du vill ha svar!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Linköping
Registrerad
Apr 2004
Skrivet av Whine:

OCH Jag kör crackat

Fy.
*låst*