Permalänk

Jag har haft Qck+ SK/NaVi och använder mig just nu Qck+Tyloo helt klart min favorit musmatta men ett negativ är att kanterna börja slita efter lång tids användning

Permalänk
Medlem

Har ej erfarenhet av R.A.T 9, men av 7:an. Skillnaden är ju att den är trådlös. Utöver det så var 7:an ett ganska bra handgrepp och var stabil, men blev en kort livslängd för att jag fick "dubbelklick" väldigt snabbt på den.

Som musmatta så vill jag rekomendera Scarab mattan. Hård, stor och väldigt bra glid. Har själv BF3 modellen av det, vilket jag ångrar lite för jag kan inte köra 4G sensor på musen. Den flippar ut av alla färger

Permalänk
Skrivet av Reyintaz:

Har ej erfarenhet av R.A.T 9, men av 7:an. Skillnaden är ju att den är trådlös. Utöver det så var 7:an ett ganska bra handgrepp och var stabil, men blev en kort livslängd för att jag fick "dubbelklick" väldigt snabbt på den.

Som musmatta så vill jag rekomendera Scarab mattan. Hård, stor och väldigt bra glid. Har själv BF3 modellen av det, vilket jag ångrar lite för jag kan inte köra 4G sensor på musen. Den flippar ut av alla färger

Ang. dubbelklick så blir jag orolig, det är inget jag vill ska hända i första taget.. :/
Men köper jag den från Netonnet så är det ju inga problem med garanti; jag tror jag tar chansen

Var o kollade på diverse mattor idag men fick inte känna på en enda då inga butiker hade exemplar..
Troligtvis får det bli så att jag beställer en QcK mellan-size i helgen så får jag se hur det känns
Jag kom i alla fram till att jag föredrar mjuka mattor, är det någon som har något tips på en mjuk matta som ni bara älskar?

Ni som har (/känt på) R.A.T 9:an, har ni upplevt problem med svart underlag?