Kommer inte åt mitt hotmail konto

Permalänk
Avstängd

Kommer inte åt mitt hotmail konto

Tjena. Nu har hotmail blockat mitt konto. Jag har haft kontot i flera år och om jag vill få tillbaka det måste den skicka en kod till min bros email som gjordes för cirka 5 år sedan. Han kommer inte ihåg lösenordet och jag kan inte få en kod till min mobil. Nån som har några tips? Har googlat och kollat på hjälpcenter men som vanligt finns inte det man söker. Trodde det skulle finnas någon livechat men hittar inget. Om nån vet så skulle det vara trevligt om ni kunde länka till en livechat

Permalänk
Medlem

Hamnade i ungefär samma situation. Jag surrendrade mitt konto eftersom att hotmail-crew inte tyckte att det räckte med att jag kunde säga vilka mappar, vilka kontakter och vilka mail jag hade + vilka tidigare lösenord jag haft.
Blev ett nytt konto helt enkelt :/

Visa signatur

Citera mig för svar!
[ASUS Sabertooth P67] [Intel Core i5 2500K @ 4.2ghz] [Gigabyte Radeon 7970]
[16GB Corsair Vengeance @ 1600Mhz] [Corsair Force Series 3 GT 120GB] [Seagate Barracuda 1TB 7200RPM]
[Corsair Obsidian 800D] [Corsair CX V2 600W]

Permalänk
Avstängd

och finns inte det du söker så måste du fråga, finns ju ett forum där du kan fråga om just hotmail, så många som inte ens försöker leta eller fråga.
Tog mig ett två klick till att komma till forumet för hotmail, inte så svårt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JSvanberg:

och finns inte det du söker så måste du fråga, finns ju ett forum där du kan fråga om just hotmail, så många som inte ens försöker leta eller fråga.
Tog mig ett två klick till att komma till forumet för hotmail, inte så svårt.

Dock letade jag efter livechat men tack en då

Permalänk
Avstängd

men det är ju på hjälpcenter som forumet finns, kollat synen?

Permalänk
Medlem

Ledsen att säga det, men det är bara att ge upp kontot. Live-crew är totalt värdelösa.
Precis som Nuffing kunde jag inte få tillbaka mitt konto trots att jag kunde password, förra password, svaret på secret question, samt vilka mail som fanns inkorgen.
Mitt tips: Skaffa G-mail istället.

Permalänk
Medlem

Livecrew är ganska dåliga. Förstår inte varför de inte gör som andra företag som haft mmos tex.
Ber om ID dvs. så dom kan se direkt att det stämmer med namn/födelsedatum osv.

Permalänk

Helt omöjligt är det inte! För många år sedan blev mitt Hotmailkonto kapad och all information blev ändrad (namn, adress, alternativ mail, säkerhetsfråga, mm), men jag gav inte upp. Skickade mail till supporten lite då och då under 1,5 år och lyckades tillslut övertyga dem att det var mitt konto.
Det kanske är helt omöjligt att göra nu då det var ett tag sen jag gjorde det, men mitt tips är att fortsätta kontakta de tills de tror dig!

Permalänk
Medlem

Mailade suporten uppgav mitt iPnr,sparade mail från jobbet vad det stog i dom.
Person nr så dom kunnde verifiera min adress mob nr imot.

inga problem bara man kan ge så mycket info som möjligt

Visa signatur

Dell Xps i7 2,7Ghz 6gb ram GeForce Gt 540m.

Projekt ivy eller sandy 16/32 ram, 800D div andra grejer (Galleri kommer snart)