Let's Play - Något utöver det vanliga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Förlåt, men hela den här tråden dör du fiskar och ber att okända människor ska prenumerera på dina imitationer av en annan kille...det är bara sorgligt.

"Snälla, prenumerera på mig så jag vet att jag är poppis", kom igen?

AFV, det är kul!

Skickades från m.sweclockers.com

Vet inte om du läst igenom tråden, men jag har fått otroligt mycket bra feedback härigenom.

Till er andra: Första två delarna av F.E.A.R. är nu inspelade, lägger upp dem inatt/imorgon. Höll verkligen på att skita ner mig, en av mina värsta scares hittills i del två.

Visa signatur

Thou upset, brothren?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kneegrow:

Tror ni vi kan nå upp till EN subscriber till idag? ;3 Hade verkligen kännt grymt att ha tio prenumeranter innan jag går till sängs, då har jag faktiskt nära nog dubblat antalet från att jag vaknade i morse!

Du kan väl lika gärna börja betala folk för att börja följa dina klipp?
Folk följer det som dom tycker är bra, inte att folk tigger att man ska följa.

Gör något som gör att folk vill se....desperat?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Du kan väl lika gärna börja betala folk för att börja följa dina klipp?
Folk följer det som dom tycker är bra, inte att folk tigger att man ska följa.

Gör något som gör att folk vill se....desperat?

Nu blir jag uppriktigt jävla upprörd.

Är du totalt dum i huvudet? Om människor ska kunna avgöra om de gillar't eller ej så måste de först se det, den chansen ger jag dom med denhär tråden. Det handlar inte om att tigga eller betala för visningar.

Visa signatur

Thou upset, brothren?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kneegrow:

Nu blir jag uppriktigt jävla upprörd.

Är du totalt dum i huvudet? Om människor ska kunna avgöra om de gillar't eller ej så måste de först se det, den chansen ger jag dom med denhär tråden. Det handlar inte om att tigga eller betala för visningar.

Det är bara lite den attityden du avger när du skriver så där, det ser lite ut som att du säger åt folk att subscriba. "If you liked this, remember to like, rate and subscribe" i slutet av klippet är ju en sak, men att skriva det i din forumtråd där du ska söka kritik och inte ragga subs är en annan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaptoit:

Det är bara lite den attityden du avger när du skriver så där, det ser lite ut som att du säger åt folk att subscriba. "If you liked this, remember to like, rate and subscribe" i slutet av klippet är ju en sak, men att skriva det i din forumtråd där du ska söka kritik och inte ragga subs är en annan.

Det är tråkigt om folk uppfattar det så, det är verkligen inte menat alls på det viset.

Visa signatur

Thou upset, brothren?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Självklart, en riktig tiopoängare!

Visa signatur

Thou upset, brothren?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kneegrow:

Nu blir jag uppriktigt jävla upprörd.

Är du totalt dum i huvudet? Om människor ska kunna avgöra om de gillar't eller ej så måste de först se det, den chansen ger jag dom med denhär tråden. Det handlar inte om att tigga eller betala för visningar.

att ge chans och tigga efter subbs...två skillda grejer.
och med den attityden kan man fråga sig vem fan är det som är dum i huvudet?......

u mad bro?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

att ge chans och tigga efter subbs...två skillda grejer.
och med den attityden kan man fråga sig vem fan är det som är dum i huvudet?......

u mad bro?

Jag tänker inte ge mig in i något flamewar, men jag vill bara säga att du borde veta bättre om du faktiskt är född 1983 som ditt namn antyder.

Visa signatur

Thou upset, brothren?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kneegrow:

Jag tänker inte ge mig in i något flamewar, men jag vill bara säga att du borde veta bättre om du faktiskt är född 1983 som ditt namn antyder.

yes, född 83
men kallar folk inte för dum i huvudet för det.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

Nu låser vi den här tråden.

Egna Youtube-kanaler och marknadsföring av sig själv faller under §9 i våra regler.

Skrivet av Kneegrow:

Nu blir jag uppriktigt jävla upprörd.

Är du totalt dum i huvudet? Om människor ska kunna avgöra om de gillar't eller ej så måste de först se det, den chansen ger jag dom med denhär tråden. Det handlar inte om att tigga eller betala för visningar.

Detta är också brott mot våra trivselregler (se §1). Håll diskussioner på en respektabel nivå och formulera argumenten bättre än vad ni gör.

*Tråd låst*

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB