Lägga över musik till itunes och sedan till Iphone 4s?....

Permalänk

Lägga över musik till itunes och sedan till Iphone 4s?....

Hej! Har nu fått mig en Iphone 4s 16 GB's och försöker få in min musik i Itunes, vet att många har haft samma problem och därför bör någon kunna ge mig en förklaring eller en länk till en guide. Jag vill alltså ha över mina vanliga mp3 låtar ifrån datorn till min Iphone då jag absolut inte tänker köpa musik på Itunes. Suttit i en timma men kommer ingen vart. Då mitt abonnemang inte innefattar fri surf kan jag inte använda mig av spotify (Antar jag). Jag uppskattar svar grovt då jag vill kunna lyssna på musik på bussresan till skolan mån-fredag som varar i 1 timma. Det är alltså min första Apple produkt och jag är lite förvirrad vad det gäller Itunes och hela köret. Om jag minns rätt var det bara svårt att få in musiken i Itunes och sedan en barnlek att överföra den till mobilen.

Edit: Har ingen aning om det här är rätt kategori för tråden med om det ligger fel får ni gärna flytta den.

Tackar i förhand för svar!

Permalänk
Medlem

>Installera iTunes
>Starta iTunes
>Lägg till dom mapparna/filerna du vill lyssna på
>Tryck i kabeln i usbporten i datorn och utgången längst ner på iPhonen
>Tryck synkronisera allt eller nått sånt
>?????
>Profit

Visa signatur

mjau

Permalänk
Skrivet av Behold_:

>Installera iTunes
>Starta iTunes
>Lägg till dom mapparna/filerna du vill lyssna på
>Tryck i kabeln i usbporten i datorn och utgången längst ner på iPhonen
>Tryck synkronisera allt eller nått sånt
>?????
>Profit

Haha! Blir förbannad på mina polers som påstår att det är skitsvårt. Bara att dra in musikmapparna i Itunes

Ty för respons iaf!