Let's Play - Något utöver det vanliga!

Permalänk
Medlem

Let's Play - Något utöver det vanliga!

Tjenare, alla bröder därute!
För tre dagar sedan startade jag en youtubekanal, där jag tänkte lägga upp lite klipp där jag spelar skräckspel och skiter ner mig. Ville testa på "entertainment scenen" lite, eftersom det alltid varit något av en dröm för mig att få stå ute som offentlig person och få människor att skratta i den annars så ofta dystra tillvaron.

Hittills tycker jag att mina klipp håller en väldigt okej klass för att vara en såpass nybörjare inom området, kanske tillochmed snäppet bättre än PewdiePies då han precis började! Jag ogillar dock att ha så höga tankar om mig själv, så jag håller mig ödmjuk och säger istället hellre att de åtminstone inte suger. :3

Mitt problem är att få människor att kolla in min kanal. Om de inte ser den så kommer de aldrig få de goda skratten som jag vill bjuda på, och mitt arbete kommer försvinna ut i tomma intet.

Därför ber jag er alla: Kolla in min kanal, se om det är något som passar er. Tycker ni det jag gör är bra, så lämna gärna en tumme upp och lägg kanske någon av mina videos som "favorit". Det hade gett min dröm en oslagbar lyckospark på traven, och jag är verkligen uppriktigt tacksam för allt sådant!

* länk borttagen * - Här har ni den! Se till att skratta, skrika, och låt er bli underhållna under klippen. Det förtjänar ni, och det bjuder jag på!

Ödmjuka hälsningar
Viewtish

Visa signatur

Thou upset, brothren?

Permalänk
Medlem

Första F.E.A.R. videon påväg upp, helt egen spelstil, inget framkrystat, och inget kopierat.

Visa signatur

Thou upset, brothren?

Permalänk
Hedersmedlem

som det sades i din förra tråd om detta:

Skrivet av SeF.Typh00n:

Nu låser vi den här tråden.

Egna Youtube-kanaler och marknadsföring av sig själv faller under §9 i våra regler.

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.