Sweclockers säger grattis

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011

Sweclockers säger grattis

Är det någon annan som märkt att sweclockers har en autofunktion i mailen som skickar ett grattis när man fyller år?

Jag fann detta mycket trevligt och smått kul

Tack Sweclockers!

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jan 2007

Ja..och?

"De som fattar, fattar."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av running_wild:

Hej herr trevlig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Finner det otrevligt med automatiserade mail som påminner en om att man blir äldre och skruttigare. Opersonligt, könlöst, påträngande.

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lövstad
Registrerad
Maj 2005

Neggo.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2006
Skrivet av Alakai:

Finner det otrevligt med automatiserade mail som påminner en om att man blir äldre och skruttigare. Opersonligt, könlöst, påträngande.

Äsch, gaska upp dig. Tänk på att du aldrig kommer att vara så ung som du är idag

Namn : Jesper | Ålder : 40 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : PhD i matematik + lite annat

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Diö
Registrerad
Dec 2008

Säger också Grattis!
Eftersom alla är så negativa.

- Xbox One X -
- Lenovo Yoga 700 -
- iPhone X -
Vem behöver stationär rigg? =)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Aug 2001
Skrivet av Alakai:

Ja, det minsta man kan begära är ju att Edin skickar ett personligt grattisbrev.

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."
#fooblog @ freenode.org, #lysator @ freenode.org

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Summer '79
Registrerad
Maj 2002
Skrivet av running_wild:

ROFL!

Take a chill pill dude

CPU: Intel Core i7 4770K @ 4.2Ghz Motherboard: Asus Maximus VI Hero GPU: Zotac GeForce GTX 780 AMP Edition Memory: Kingston Beast 16GB @ 2400Mhz SSD: 240GB Intel 530 PSU: Corsair AX 860W 80+ Platinum Chassi: Corsair Obsidian 750D OS: Windows 7 x64 Professional 3Dmark11: 13739 3Dmark Vantage: 42063 Valley Benchmark 1.0 Extreme HD: 3016

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007
Skrivet av kode:

Ja, det minsta man kan begära är ju att Edin skickar ett personligt grattisbrev.

Det.. det.. skulle jag iofs tycka bra om
Det ska vara fyra rader lång och innehålla ett positivt utdrag ur min tid på Swec.

EDIT: Ok, det var kanske lite väl mycket att begära, svårt hitta något positivt. Fyra rader grattis blir nog bra.

Skrivet av JesperT:

Äsch, gaska upp dig. Tänk på att du aldrig kommer att vara så ung som du är idag

Det är inte åldern i sig som är problemet. Att folk påminner mig om den däremot..

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sandviken
Registrerad
Sep 2002
Skrivet av makz159:

Är det någon annan som märkt att sweclockers har en autofunktion i mailen som skickar ett grattis när man fyller år?

Jag fann detta mycket trevligt och smått kul

Tack Sweclockers!

Visst är det trevligt när man får ett mail som grattar en när man fyller år. Bättre det än att inte få någonting alls, från någon.
Grattis, förresten.

Skrivet av GaMeR2K5:

Jaså? Jag har inte fått ett enda mail från Sweclockers under tiden jag varit registrerad.

Nä, jag kan heller inte lägga det på minnet att jag har fått något mail då man har fyllt år. Så det lär vara någon nytt för 2012.

💀 Stationär: Intel Core i5-4460 | ASUS B85M-GAMER | HyperX Fury 1600MHz 8GB | Geforce GTX 1080 8GB | Samsung EVO 850 250GB + WD Blue 2TB | Windows 10 Home 64 | Acer G276HL 27" & ASUS VG278HE 27"
💀 Stationär 2 Intel Core i5 3350P | 16GB DDR3 | Nvidia Geforce GT 610 | Windows 10 Home 64 | WD 3TB
💀 Stationär 3: Intel® Core™ i5-4460 | 8GB DDR3 | Nvidia Geforce GTX 960 | Windows 10 Home 64 | SSD 128 GB | HDD 1TB
www.detspokar.se | www.livohelvete.se | info@detspokar.se

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kosmos
Registrerad
Mar 2003
Skrivet av Alakai:

För lite sol uppe i Norrbotten?

- 8600K@Turbo - 2x8gb DDR4@3000mhz - 1060GTX 6gb@+150mz gpu/+700mhz mem med Accelero Twin Turbo II - Jonsbo U3 - AOC Agon AG271QG -

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007
Skrivet av fesen:

För lite sol uppe i Norrbotten?

Sol är så opersonligt, könlöst, påträngande. Går hellre utan >:[

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2003

roligt, fyller år idag så det ska inspekteras!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stenungsund
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av tomten51:

roligt, fyller år idag så det ska inspekteras!

grattis till dig, och till TS i efterskott:)

Men jag har då aldrig fått mejl när jag fyllde år i höstas, men kanske är nytt för i år?:)

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |