iPhone 4s Kontantkort vart hittar jag det billigast?

Permalänk

iPhone 4s Kontantkort vart hittar jag det billigast?

Hejsan

Jag går i tankarna på att köpa en Iphone 4s, men jag har tänkt mig att betala hela summan direkt och sedan köpa till kontantkort (om detta är möjligt?) jag är inte intresserad av något abonnemang.
Har kollat lite på tele2 men är fortfarande osäker på vart jag ska köpa någonstans.

Så jag undrar vart hittar jag Iphone 4s billigast (utan abonnemang) ? Internet/eller butik?

Är iPhone 4s värt sitt pris på 5-6 tusen kronor eller ska man se över andra alternativ, i så fall vilka?

Tacksam för svar!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sötgroda:

Hejsan

Jag går i tankarna på att köpa en Iphone 4s, men jag har tänkt mig att betala hela summan direkt och sedan köpa till kontantkort (om detta är möjligt?) jag är inte intresserad av något abonnemang.
Har kollat lite på tele2 men är fortfarande osäker på vart jag ska köpa någonstans.

Så jag undrar vart hittar jag Iphone 4s billigast (utan abonnemang) ? Internet/eller butik?

Är iPhone 4s värt sitt pris på 5-6 tusen kronor eller ska man se över andra alternativ, i så fall vilka?

Tacksam för svar!

Ta det grymma erbjudandet för 345kr/månaden, gör du inte det är du dum.

alt.2 köp en på blocket! en 4 vs 4s är ingen biggy, jag har en 4s och man märker ingen skillnad mot 4an..
4an kan man dessutom jailbreaka!

Visa signatur

iPeek #1: AMD 1100T @ 4.8GHz 16GB @H2O
iPeek #1: AMD 1100T @ 4.8GHz 16GB @H2O
iPeek #1: INTEL CELERON @ 2.80GHz 1GB
iPeek #2: INTEL ATOM x8 @ 2.80GHz 4GB
Skollaptop: Macbook AIR 13" 2011, 128GB, 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sötgroda:

Hejsan

Jag går i tankarna på att köpa en Iphone 4s, men jag har tänkt mig att betala hela summan direkt och sedan köpa till kontantkort (om detta är möjligt?) jag är inte intresserad av något abonnemang.
Har kollat lite på tele2 men är fortfarande osäker på vart jag ska köpa någonstans.

Så jag undrar vart hittar jag Iphone 4s billigast (utan abonnemang) ? Internet/eller butik?

Är iPhone 4s värt sitt pris på 5-6 tusen kronor eller ska man se över andra alternativ, i så fall vilka?

Tacksam för svar!

Jag skulle köpt en direkt från Apple Store! De är olåsta så det är bara att stoppa i ett simkort och köra!

http://store.apple.com/se/browse/home/shop_iphone/family/ipho...

Visa signatur

Stationär: EVGA X299 Micro | Intel Core i7 7740X | GeForce GTX 1060 6GB | Kingston HyperX 16GB 2666 MHz | WD Blue 3D NAND SSD 500GB
Tillbehör: 3 x LG 21,5" | Corsair Vengeance K65 | Deathadder | Astro A40
Bärbart: MacBook Pro 13" -10 | iPad 2 16Gb

.: Citera för svar :.

Permalänk
Skrivet av _vanilla:

Ta det grymma erbjudandet för 345kr/månaden, gör du inte det är du dum.

alt.2 köp en på blocket! en 4 vs 4s är ingen biggy, jag har en 4s och man märker ingen skillnad mot 4an..
4an kan man dessutom jailbreaka!

345kr/månad? Jag ville inte ha abonnemang men du får gärna länka mig till där det "grymma" erbjudandet finns.
Vill som sagt betala hela summan direkt och vill inte binda upp mig på något abonnemang.

Skrivet av LillOgi:

Jag skulle köpt en direkt från Apple Store! De är olåsta så det är bara att stoppa i ett simkort och köra!

http://store.apple.com/se/browse/home/shop_iphone/family/ipho...

Detta hade jag inte tänkt på innan, det verkar ju bra. Hur lång tid tar det ungefär att på telefonen där i från om man beställer från deras hemsida?

Permalänk
Medlem

En vecka eller 2.

Permalänk

http://www.pricerunner.se/pl/1-2755036/Mobiltelefoner/Apple-i...

Varför ska man beställa från apples egna hemsida? , Dyrare

Fast håller med vanilla det är mycket smartare och slå till på tele2 erbjudandet. 345KR/Månaden ( Fast avgift )
Då hänger allt med + 10GB Surf

Fel link
Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexTheGamer:

http://www.pricerunner.se/pl/1-2755036/Mobiltelefoner/Apple-i...

Varför ska man beställa från apples egna hemsida? , Dyrare

Fast håller med vanilla det är mycket smartare och slå till på tele2 erbjudandet. 345KR/Månaden ( Fast avgift )
Då hänger allt med + 10GB Surf

Du är lite sen!

Tele2 har inte längre detta erbjudande på sin sida. Den slutade vara aktiv den 11-te