Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Överkalix
Registrerad
Aug 2010

Razer deathadder enCoRe III drivers

Har haft ett problem om ja nu kan kalla det så med min deathadder, det hela är att när jag spelar cs så när ja rör musen känns det ut som att det är en liten liksom "delay" på skärmen efter det att du rört musen, musen är inställd på 1000hz och har alltid varit det. Detta började krångla efter det att mitt gamla moderkort gick sönder och jag blev tvungen byta ut det och ett par ram minnen. Började fundera och kom på att när ja pluggade in musen på mitt gamla moderkort istallerades det en drivrutin som hette enCoRe III, och ungefär ska de se ut i Device managern http://imageshack.us/f/843/90390680.jpg/ men för mig så ser det ut såhära i device managern http://imageshack.us/photo/my-images/594/80004231.png/ "Okänd styrenhet" har inte varit dära när ja använde mitt gamla moderkort, sedan så finns inte heller drivrutinen enCoRe III någonstanns på listan, allltid förut har ja sett den ligga där när ja kollat genom, har dock inte installerat deathadderns drivrutiner för det känns ut som att dom bara gör saken värre, har också testat Version 2.01, 3.03 och 3.05 drivrutinerna samma problem med alla.
Är knappast något fel på själva musen för att jag var och bytte in den när min gamla började krångla med sensorn.
Så finns det någonstanns där du kan ladda ner den dära encore III och kolla om det hjälper något

Läste också på random forum sida att om CPUn är typ "skadad" så var de något om att den inte hinner med att skicka tillbaka data eller något sånt så kan det bli en liten delay på skrärmen typ, minns inte riktigt, var några veckor sedan ja läste det.
Och om det nu är så, så skullet det inte förvåna mig, för min CPU är helt körd, den brukar dra sig till 85-100% användning när ja har uppe rockmelt browsern med 3tabbar och CS samtidigt, och ibland så kan ja ha igång både wow och cs på sammagång, utan större lagg.

Så om någon vet vars man kan få tag på enCoRe drivrutinerna så säg gärna till, och om det är några frågor om specsen i datorn så kan ja leta reda på det