Permalänk
Medlem

Har alltid kört med logitechs värstingmöss och varit så jäkla nöjd med dem, men nyligen ville jag prova något annat så jag skaffade rat7 contagion och blev väldigt förvånad av hur bra den kändes, gedigen och bra vikt och inte alls plastig eller billig känsla alls på något sätt. Nu har jag haft den i några veckor och blev lite ändringar och inställningar innan man fann det rätta höjden och bredden osv... (fattar inte hur folk kan gnälla på dessa möss, men det är väl att den är för tung att lyfta för dom ) men bortsett från det så har jag varit överraskande nöjd med den.

För någon dag sedan ville jag ha en ny mus inför diablo 3 spelat, så jag köpte ännu en rat7 men det blev den nya mmo versionen, fick en känsla av att den var sämre än den jag hade innan, men det var bara att jag var lite off den dagen, jag är om ännu mer nöjd med denna senaste modellen.
Jag har då inget negativt att säga om cyborg rat7 mössen... köpte den med sladd för jag kör trådlöst mycket, och trådlösa möss störs av trådlösa nätverket men å andra sidan, sladden stör inte mycket och jag slipper byta batterier hela tiden osv

Visa signatur

All those moments will be lost in time..... like tears in the rain.