Lenovo thinkpad tablet hur skriver man åäö

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Jul 2001

Lenovo thinkpad tablet hur skriver man åäö

Hej!

Jag har en lenovo tablet, någon som vet hur man skriver framför allt å det går enkelt att få den att känna igen äö men inte å. Hade varit bra olm man lärt sig detta då det är väldigt smidigt att skriva med pennan.

Tycker även det är svårt att hitta tablet optimerade program på market finns det något bra tips på detta?

Vilka tycker ni är det bästaandroid programen för en tablet?

Mvh
Husky

Simply the best

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Apr 2006

Om du menar i den medföljande anteckningsappen "mobinotes" så byter du typsnitt så fixar den Å. (det är typsnittet som inte klarar å). Funkar för mig i alla fall

Kul att veta kan vara att en uppdatering är på väg av såväl appen som själva tableten, i maj får den ICS.

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av Sepemulle:

Om du menar i den medföljande anteckningsappen "mobinotes" så byter du typsnitt så fixar den Å. (det är typsnittet som inte klarar å). Funkar för mig i alla fall

Kul att veta kan vara att en uppdatering är på väg av såväl appen som själva tableten, i maj får den ICS.

Toppen det löste mitt problem, vet du om man kan lägga in fler typsnitt som funkar?
Ja det skall bli kul att det kommer, helt såld på denna lilla underbara pryl. Använder knapp papper och penna längre
Utamnmer Platta och penna......

Simply the best