En text som handlar om iPhone och Android?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Jun 2010

En text som handlar om iPhone och Android?

Jag har nationella i SvB på fredag där man ska utföra ett tal och koppla ihop en text och en bild. Temat i år är "Dit vinden blåser - Trend, utveckling och förändring". Jag har haft en tanke om att prata om fanboys inom smartphones (eftersom det bara är 5 min hinner jag inte prata om det generellt). Jag anser att det har mycket med temat att göra då det är trendigt att ha smartphones av olika slag och utveckling samt förändringar sker hela tiden för kunderna och tillverkarna. Tänkte fördjupa mig lite om varför man fandomar och varför man följer trender (följer med där vinden blåser)

Jag skulle behöva en text till det här då jag hittade en passande bild i häftet. Det är bara en text som saknas och jag skulle behöva en text där verkligen fandomen sticker ut. Kikade lite på artiklarna på sweclockers, men det är bara kommentarerna som spårar ut med flamewars. Tror ni kanske en text som "Här är nya iPhonedödaren" ala aftonbladet täcker syftet?

Undrar bara om ni vet en artikel som handlar om iPhone/Android.. kanske hypen om den eller att de jämför. Helst en nyhetsartikel av något slag.

Tack på förhand. Vad tycker ni om idén btw?