Tangenter slutat fungera i Skyrim.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Teckomatorp
Registrerad
Okt 2011

Tangenter slutat fungera i Skyrim.

Jag smög mig fram till en bandit för att stappa honom i ryggen, men när jag skulle hugga honom funkade det inte. Så jag gick därifrån för att kolla upp det så märkte jag att jag kan ej hoppa eller sprinta heller... Några knappar har bara slutat fungera inne på Skyrim. Hur fixar jag detta? Jag checka kontroll settings så att jag inte råkat unbinda dem. Men det var inte felet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Maj 2002

Testa starta om, finns massa buggar i det spelet, rätt ofta när man laddar så går gubben bara långsamt, tills man tex tar upp inventory och tar ner det igen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Teckomatorp
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av honkel:

Testa starta om, finns massa buggar i det spelet, rätt ofta när man laddar så går gubben bara långsamt, tills man tex tar upp inventory och tar ner det igen.

Funkar ej med att starta om, jag har testat massvis med saker. Inget funkar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Aug 2011

Avaktivera alla moddar, deleta dina .ini-filer (i "Mina Dokument"), deleta allt som ligger i skyrim-mappen (alltså, inte mapparna, bara .exen och småfilerna bredvid).

Steam -> Verify game cache

Funkar inget av detta är det bara ominstallera

Case: Fractal Design Arc MoBo: Asus SaberTooth P67 B3 CPU: Intel Core i5 2500k @4.5 GHz Cooler: Noctua NH-D14 GFX: Asus Geforce GTX 690 RAM: 16 GB Corsair Vengeance 1600 MHz SSD: Intel 320 series 160GB HDD: WD Caviar Green 2 TB PSU: Corsair TXV2 650W Monitor: LG IPS231P Accessories: Steelseries Sensei ¤ MS Sidewinder X4 ¤ Steelseries Siberia V2