Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

Behöver Snabb Hjälp

Hej
Jag har försökt att skapa en tråd i olika forum och jag har inte lyckats.
Jag behöver hjälp med en sak som har med min Flickvän att göra och inte med Datorer att göra. Var kan jag skapa en sådan Tråd? Jag behöver hjälp snabbt.

Jag har försökt att skapa en tråd i fliken övrigt här. Men jag värkar inte kunna göra det av någon annledning.

Jag får ursekta att jag skriver tråden på fel ställe men det är Väldigt viktigt för mig att höra någon annans åsikt om det. Så vart skall jag Lägga upp Problemet?

MVH Alex

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söder om stockholm
Registrerad
Apr 2011
Skrivet av XhovercatX:

Hej
Jag har försökt att skapa en tråd i olika forum och jag har inte lyckats.
Jag behöver hjälp med en sak som har med min Flickvän att göra och inte med Datorer att göra. Var kan jag skapa en sådan Tråd? Jag behöver hjälp snabbt.

Jag har försökt att skapa en tråd i fliken övrigt här. Men jag värkar inte kunna göra det av någon annledning.

Jag får ursekta att jag skriver tråden på fel ställe men det är Väldigt viktigt för mig att höra någon annans åsikt om det. Så vart skall jag Lägga upp Problemet?

MVH Alex

Du måste ha varit medlem i 3 månader, det står det om du läser

Gtx 970 i5 2500k 4,4ghz Noctua NH-D14
Corsiar RM 850w guld - Silverstone Fortress FT04 - G.Skill 8GB 1600mhz - MSI Z68 GD55
A-Data 256 GB - 640GB WD Blue - 500GB Extern USB 3.0 - 250GB Extern USB 2.0
Sennheiser pc 360 - Asus Xonar D1 - CM Storm QuickFire Ultimate Brown - Dell U2412M

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mariestad
Registrerad
Apr 2012

Ge henne ett signerat foto av Gabe Newell, löser alla problem!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av simme300:

Du måste ha varit medlem i 3 månader, det står det om du läser

Synd

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Registrerad
Sep 2008

*Tråd låst*
Som det redan nämnts så behöver man har varit medlem i 3 månade för att kunna skriva och skapa trådar i "övriga ämnen".

Om det är något du undrar över så är det bara att dra iväg ett meddelande via kontaktformuläret som finns längst ner på sidan.

Nya Projektet!
Snowy Winter Min flickr
FRAKTFRITT: inet.se FRAKTFRITT: alina.se
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.