Permalänk
Medlem

Kiruna storlan!

Hallå! Under kristihimmelsfärdshelgen annordnar vi på rymdgymnasiet ett 5 dagars LAN på Folketshus i Kiruna. Vi kommer ha en del turneringar i bland annat supcom och en multiturnering med diverse konsoll och pc spel. Inträde tror jag skulle ligga på runt 200 för alla dagar! 50 för en dag. lovar dock inget på den punkten. Vi kommer även hålla någon form av utlottning av en 32" tv, 24" skärm och ett par högtalare. Det kommer även vara pris i alla turneringar.
Vi kommer ha en paus varje dag på några timmar. Mer information kommer läggas ut på www.astroe.org inom några dagar, den ligger nere just nu.
Alla är välkomna!

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

Jag hoppas verkligen att det finns dom är sugen på att komma! glömde säga att vi har även en viss försäljning på plats. (billys, cola, energidryck)

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

En smart ide kan ju vara att fixa så elever på skolorna runt stan får reda på det?

Visa signatur
Permalänk
Entusiast

Mitt tips är väl att försöka få fram information till högstadieskolor och gymnasium i närliggande byar (Gällivare och Jokkmokk) om ni vill ha dit folk. Tror det blir lite väl långt att åka för ungdomarna nere från Boden och Luleå... men det skadar väl inte att försöka gå ut med information?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Azum:

Hallå! Under kristihimmelsfärdshelgen annordnar vi på rymdgymnasiet ett 5 dagars LAN på Folketshus i Kiruna. Vi kommer ha en del turneringar i bland annat supcom och en multiturnering med diverse konsoll och pc spel. Inträde tror jag skulle ligga på runt 200 för alla dagar! 50 för en dag. lovar dock inget på den punkten. Vi kommer även hålla någon form av utlottning av en 32" tv, 24" skärm och ett par högtalare. Det kommer även vara pris i alla turneringar.
Vi kommer ha en paus varje dag på några timmar. Mer information kommer läggas ut på www.astroe.org inom några dagar, den ligger nere just nu.
Alla är välkomna!

vilka dagar kommer det vara? "5 dagars lan" kan vara allt från torsdag till måndag, fredag till tisdag? .. Åldersgräns?

Jag kan (ev) komma om,

you pay the trip
deal?!

(Från Jokkmokk)

Permalänk
Medlem

Bor det fortfarande folk i det karga och kalla norrland? I värsta fall får ni väl fylla ut med renar...

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Medlem
Skrivet av frillan125:

Bor det fortfarande folk i det karga och kalla norrland? I värsta fall får ni väl fylla ut med renar...

Yepp, det bästa landskapet som finns Fan vad alla ska klaga om våra renar :/

Även folk från Luleå snackar "skit" om våra renar

Efter vi vann med typ 10-1 eller nå sånt mot ett luleå lag började dem ragea om att vi kunde gå hem till våra renar men det är en annan historia det

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av xion_drifter:

En smart ide kan ju vara att fixa så elever på skolorna runt stan får reda på det?

vi ska sätta ut affischer så fort dom är klara och vi har även försökt fått tag på lärare från alla skolor men dom har inte direkt samarbetat med oss.
men du får ju gärna sprida informationen vidare!

Skrivet av Zpnk:

Mitt tips är väl att försöka få fram information till högstadieskolor och gymnasium i närliggande byar (Gällivare och Jokkmokk) om ni vill ha dit folk. Tror det blir lite väl långt att åka för ungdomarna nere från Boden och Luleå... men det skadar väl inte att försöka gå ut med information?!

vi har några gamla elever som bor i luleå som ska komma

Skrivet av LarssoN:

vilka dagar kommer det vara? "5 dagars lan" kan vara allt från torsdag till måndag, fredag till tisdag? .. Åldersgräns?

Jag kan (ev) komma om,
you pay the trip
deal?!
(Från Jokkmokk)

kommer vara onsdag kväll från 20:00 till söndag mitt på dan typ. åldersgräns har vi satt som 15( det år man fyller)
haha vad kostar en biljett från jokkmokk då?

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Azum:

kommer vara onsdag kväll från 20:00 till söndag mitt på dan typ. åldersgräns har vi satt som 15( det år man fyller)
haha vad kostar en biljett från jokkmokk då?

hmm okej Har match med A-laget under fredagen :/ (+ födelsedag bara dagarna efter det slutar + skolavslutningsvecka ) . Bra att ni satt en åldersgräns på 15år , så slipper man yngre som klagar och skriker (dock gör inte alla det,men men)

Vet inte vad det kostar.. kolla på sj.se för att se vad tåg kostar Murjek till Kiruna

Permalänk
Medlem
Skrivet av LarssoN:

hmm okej Har match med A-laget under fredagen :/ (+ födelsedag bara dagarna efter det slutar + skolavslutningsvecka ) . Bra att ni satt en åldersgräns på 15år , så slipper man yngre som klagar och skriker (dock gör inte alla det,men men)

Vet inte vad det kostar.. kolla på sj.se för att se vad tåg kostar Murjek till Kiruna

du gör som du vill kan säga att jag kommer inte betala någon biljett

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

är det någon som hade tänkt komma?

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Mr.Azum:

är det någon som hade tänkt komma?

Som sagt tror du får vara lite mer aktiv att söka folk utanför SweC, förlita dig inte enbart på denna tråden

(bor i Skåne)

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Som sagt tror du får vara lite mer aktiv att söka folk utanför SweC, förlita dig inte enbart på denna tråden

(bor i Skåne)

jodå jag väntar mig inte att vi ska få 120 pers från swec vi ska ut till skolor och sätta upp affischer så det är chill. tänkte bara att vi kommer ju inte ut till dom närliggande områdena

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

vi har varit ut till en skola nu (högalidskolan) och fick ganska bra respons men vi kommer nog inte ut till dom andra då dom lärarna inte vill det

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB