Open beta nu i helgen! 20-23 April

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Kantarell:

Blizzard fail! Har väntat 1.5h timme nu.

Inte direkt fail då det är en stresstest, och som tidigare nämnt, inget för att underhålla oss egentligen.
Men hoppas du lyckas förr eller senare.

Visa signatur

Fractal Design Arc | Asus P7P55D | Intel core i5 @ 4.0 ghz | Corsair h50, Corsair 650W | Gigabyte 6950 Windforce | Corsair DDR3 4GB @ 1600 mhz 9-9-9-24 XMS3 | Corsair Force 3 Series 60GB |

Permalänk
Medlem

Haha, samma visa varje gång, varje beta, varje spel.

-OMG, jag får spela gratis!
Fem minuter senare:
-Jävla imkompetenta grisar som inte kan hålla ordning på sina grejer. FAIL!

Permalänk
Medlem

Kom in på Americas. Riktigt snyggt är det!! Kommer spelas mycket framöver känns det som!

Permalänk
Medlem

Kom in, spelade lite, DC. Error 37 = flooding.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Proxmox: JMCD-12S4 \ 96GB RAM \ i5 12500 \ 25TB
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Haha, samma visa varje gång, varje beta, varje spel.

-OMG, jag får spela gratis!
Fem minuter senare:
-Jävla imkompetenta grisar som inte kan hålla ordning på sina grejer. FAIL!

Haha så sant.

Visa signatur

Fractal Design Arc | Asus P7P55D | Intel core i5 @ 4.0 ghz | Corsair h50, Corsair 650W | Gigabyte 6950 Windforce | Corsair DDR3 4GB @ 1600 mhz 9-9-9-24 XMS3 | Corsair Force 3 Series 60GB |

Permalänk

Denna betan är ett skämt än så länge....
Jag förstår (inte) om dom inte är på de klara över trycket det kommer att bli på servrarna men att inte ens kunna gå ut med ett meddelande typ "Vi har problem och vi jobbar på det" är riktigt dåligt.

Menar dom har ändå iprincip kopierat wow så dom borde ju ha rätt bra koll på vad som krävs när det gäller kapacitet.

Permalänk
Visa signatur

Citera för lättare svar!
Main: Core i7 3820 3,6GHz @ Corsair H50 - Asus P9X79 - Corsair Vengance 4x4GB 1600mhz -
80GB Intel X25-M G2 - 240GB Corsair Force GS - 3TB HGST HDD - Corsair HX 1000W - Sapphire Radeon R9 290x Tri-X
NAS: Lagring: 6TB RaidZ - Backup: 3TB Raid 1 - FreeNAS 9.3 Uplink: Telia Fiber 100/100

Permalänk
Medlem

nu twittrade han
We've temporarily capped #D3 open beta concurrency until we can address some stability issues. Expect Error 37 and login failure.

snaaaarf

Permalänk
Inaktiv

Det står nu när man loggar in att dom har hittat problem och arbetar på att lösa detta, samt att man cappat antal user. Så chilla lite o lira något annat en stund, det ska jag göra

Permalänk
Inaktiv

the_weird: dom gick nyss ut med ett meddelande, precis det du har inom ""

Permalänk
Medlem

We've temporarily capped #D3 open beta concurrency until we can address some stability issues. Expect Error 37 and login failure.

Från Twitter

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem

Hehe, bara för det så kom jag in.

Permalänk
Avstängd

Lite dåligt är det allt. Varför inte stresstesta i europa också? Blir ju svårt att stresstesta då folk inte kommer in i spelet där det ändå verkar flyta på som vanligt. Jag hade förväntat mig att komma in i spelet efter ca 30-40minuter men att det skulle lagga en hel del.
Tycker blizzard kan meddela att det är test av inloggning och inte av spelet dom 1,5+ första timmarna.

Tillbaka till skyrim några timmar då

Permalänk
Medlem

klart det är segt att vänta..

fast jag tycker det är segare att jag inte kan välja upplösning..

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Medlem

Jag lyckades komma såpass långt förut att jag skapade en Hero, dock fick jag error när jag skulle starta spelet. Nu kommer jag inte in Men tror det kommer vara lite "mysigt" att springa runt i 5min tills man blir disconnectad.

Är kul att man får chansen att se hur ens dator presterar på detta spelet

Permalänk

jaha.. Då har dom cappat antalet spelare tills de fixat några fel. = ingen chans att logga in på X antal timmar. Godnatt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mekarawr:

nu twittrade han

snaaaarf

Skrivet av plexx:

Från Twitter

Slutats: Det går alltså inte att komma in tills vidare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av moreempty:

klart det är segt att vänta..

fast jag tycker det är segare att jag inte kan välja upplösning..

options -> video -> resolution ?

Visa signatur

Meshify C | ROG Hero VII | i7 4790K | Vengeance Pro 16GB@2400MHz | RXVega56 | H100i | Samsung Evo 250GB x2 | EVGA G2 750W | Win7 x64 Ult. | MSI Mag27cq |

Xpenologybox - Air 240 | Msi Z87i | G3258 | Vengeance 8GB@1600MHz | Noctua NH-L9i | Samsung Evo 120GB | WD 6 TB | XFX Core Pro 650W |

Zyxel NSA310s | RPi 2 B - pihole | DT990 250Ω | O2 Amp | Custom 60% | PS4 | MiBox3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brusarn:

Ser så ut

Permalänk
Skrivet av anon4992:

the_weird: dom gick nyss ut med ett meddelande, precis det du har inom ""

Givetvis att de skulle ske precis när jag postat.
Men fine, de tog dom nästan 2h att komma på att "grabbar, detta funkar inte...."

Permalänk
Medlem

Bashiok: We've temporarily capped #D3 open beta concurrency until we can address some stability issues. Expect Error 37 and login failure.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \

Permalänk
Medlem

Vart är spelglädjen? Tog dom med sig den till runic?

Visa signatur

"Arguing on internet is like running in the special olympics. Even if you win you're still retarded."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brusarn:

Exakt.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur vida krävande detta spel är? Hoppas på att kunna spela det på min macbookpro 2010 med uppgraderat ram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Hehe, bara för det så kom jag in.

Jag lyckades med, sitter och kör Monk.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

njae, alltså concurrency betyder ju att de dragit ner på antalet spelare som är tillåtna innan servern säger "urk försvinn"
så det går ju fortfarande att komma in, men chansen är ju inget vidare

Permalänk
Medlem

Fan! mina polare kom in men inte jag, bah

Permalänk
Medlem

Spamma servern tills ni kommer in, har snart spelat igenom halva betan

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk
Medlem

ja då var det bara trycka uninstall då nöta bf3 tills 15e nästa mån

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem

Nu har dom cappat antalet spelare för en stund. Typiskt att 2/4 i vår TS kom in..