Open beta nu i helgen! 20-23 April

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoelAndersson:

fel ställe att fråga kanske men finns det något sätt att identifiera?

Om du menar indentifiera items så är det bara högerklicka på dom i bagen. Behövs inga Scrolls / Deckard Cain längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sonaks:

Om du menar indentifiera items så är det bara högerklicka på dom i bagen. Behövs inga Scrolls / Deckard Cain längre.

BOXMAN!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Skrivet av Sonaks:

Haha vafan tack så mycket xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schluug:

Hehe, här sitter man och funderar på om man ska ta alla sina 10 "nyföddbarn-dagar" på raken eller dela upp dem.. tror jag tar alla om detta stämmer

d e väl 30 dar numera.. som båda päronen kan ta ut föräldrapeng samtidigt...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

”Wherever God erects a house of prayer, The Devil always builds a chapel there; And ’twill be found, upon examination, The later has the largest congregation.”

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Baeh, jag har hyrt ett beta konto så jag kan spela på ärligt vis utan blizzard buggar

Skrivet av JoelAndersson:

Haha vafan tack så mycket xD

Haha varsegod, satt själv och funderade på hur man gjorde och råkade bara klicka på en gul item

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sonaks:

Baeh, jag har hyrt ett beta konto så jag kan spela på ärligt vis utan blizzard buggar

Haha varsegod, satt själv och funderade på hur man gjorde och råkade bara klicka på en gul item

Sen när vart det "ärligt" att hyra ut / sälja bnet konton?

Visa signatur

Fractal Design Arc | Asus P7P55D | Intel core i5 @ 4.0 ghz | Corsair h50, Corsair 650W | Gigabyte 6950 Windforce | Corsair DDR3 4GB @ 1600 mhz 9-9-9-24 XMS3 | Corsair Force 3 Series 60GB |

Permalänk
Medlem

Är det bara att logga in med sitt b.net konto sen när den installerat klart? Eller måste man skapa ett nytt konto på något sätt.

Permalänk
Medlem

Var en bugg verkar det som. Alternativt Blizzard som trollar alla.

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX5070ti 16GB / Corsair RM850x Shift / Samsung G80SD 4K 240Hz OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sonaks:

Redan spelat betan för någon vecka sen dårå min herre.. xoxooxoxox

Back to FF7, eh.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Skrivet av Vlademil:

Var en bugg verkar det som. Alternativt Blizzard som trollar alla.

Vi får väl se när underhållet är klart.

Visa signatur

Acer Aspire E1-572-6497 | i5-4200U | Intel HD 4400 | W10 | Steelseries Rival

Permalänk
Medlem

Säkert en bugg, men det är ju ett tecken på öppen beta

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av CorgaE:

Sen när vart det "ärligt" att hyra ut / sälja bnet konton?

Ja när du lägger upp det så där så låter det inte speciellt ärligt. Men att ge en snubbe en liten summa pengar för att få testa spelet innan release ser jag inte som något brott Hade jag inte spelat betan hade jag tex inte vågat mig på och beställa Collectors Edition. Så nu vinner blizzard på denna affär dessutom.

Permalänk
Medlem

Det verkar faktiskt lite lovande detta. Mycket tyder på att det handlar om någon form av "Starter Edition". Om så är fallet är riktigt roligt, får bara hoppas att Blizzard tänk sätta igång den nu, och inte den 15:e maj..

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | RTX 4070S | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Redan spelat betan för någon vecka sen dårå min herre.. xoxooxoxox

Back to FF7, eh.

Haha grymt kul spel faktiskt. Kommer bli gött med D3 press den 16:e
Blir det D3 pressande för din del också nu då?

Har ju lirat igenom D2 nu nyligen. Bara för att värma upp diablo klickandet

Permalänk
Medlem

Tankar ner det du, men tror ändå att det är en bugg, jag menar ingen info om detta någonstans från Blizzards sida....inte på twitter eller battle net eller nån annan stans.....tror att det är ett misstag men hoppas på det motsatta!

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk

Om det är starter edition så lär det bli som i deras föregående spel: levelcap på typ 10-15 samt begränsad användning av AH och liknande (se wow). Så man borde kunna se det som en open beta. Man tycker ju att det borde krävas rätt mycket klanteri om det är en bug. Inte direkt så att någon råkade sätta sig på "release-knappen" på kontoret

Visa signatur

i5 3570k | Asus P8Z77-V PRO | Asus Radeon HD 7850 2GB | Corsair XMS3 Vengeance 16GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Antec P280 | Antec Kuhler H2O 620 CPU-Kylare | Antec EA-500 500W | CORSAIR FORCE SERIES 3 2.5" 60GB SSD

Permalänk
Medlem

fastnar på 1 tredjedel av uppdateringarna. Någon som vet felet?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Står ju att det är enUS clienten man tankar, funkar det ändå med EU battle.net acc?

Visa signatur

Desktop/Spel 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, SG GGX 1.2, SF1000, Win 10 IoT LTSC
Laptop/Jobb MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM
Skärm PG32UCDP OLED Mus G305 Tangentbord Keychron V4 60% (Kailh Box Whites)

Permalänk
Medlem

Nja, allt vi vet är att den är offline, men inte pga det här problemet. Är väl mest troligt dock

Permalänk
Medlem

Jag fick möjlighet att ladda hem beta-klienten från mitt battle.net-konto nyligen

Några fler som fått det idag?

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 4 REV B3 | Crucial 32GB (4x8192MB) CL8 1600MHz Ballistix Tactical | Intel Core i5 2500K @ 4,3 GHz | Noctua NH-D14 | GeForce GTX 970 | FD 1000W | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Uppdatering: Nu vet vi att det här bara var resultatet av en bugg. Betan är offline tills Blizzard har lyckats få ordning på problemet.

Allt var en bugg, betan är INTE öppen.

Permalänk
Medlem

Var går man in och kollar det då?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Det verkar inte vara någon skillnad på klienten man får ned. Jag tankade på blizz och det var också US-klienten tror jag. Om jag försöker ansluta till europa eller asien så får jag time-out. Error fås vid anslutning till amerika.

De verkar sega lite. De sa att update skulle komma om två timma och det var tre timmar sedan. Får se hur det artar sig. Det verkar finnas många som kunde komma åt fastän de ej hade beta-status? Jag fick nämligen beta-status utan att få mail, vilket verkar suspekt det också, tycks ju inte riktigt vara samma bugg då...
EDIT: duh, räknade fel på dumma jänkartider. Det stängdes ju för en timme sen. Update väntas kl 1730.

Permalänk
Medlem

Om man följt Blizzards forum så vet man redan att någon "börja spela innan"-sak får ingen, alla skulle börjat 15:e.
Sen ska det inte vara en open beta har dem tydligt sagt, sista beta-platserna man kan få eller vinna i olika utlottningar gäller att man går spela sista 7 dagarna i betan.
Skriver ifrån mobilen, så kan inte länka källor, men hade varit ett jävla svek om dem helt plötsligt körde open beta efter allt det dem sagt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sonaks:

Ja när du lägger upp det så där så låter det inte speciellt ärligt. Men att ge en snubbe en liten summa pengar för att få testa spelet innan release ser jag inte som något brott Hade jag inte spelat betan hade jag tex inte vågat mig på och beställa Collectors Edition. Så nu vinner blizzard på denna affär dessutom.

Hehe, ja absolut, klart om man vill hyra och testa och har möjligheten så varför inte. Likaså som att
vara lite snabb och tjuvtesta betan på Blizzard misstag kommer jag aldrig påstå vara ärligt heller, men
man får väl ta de chanser som ges.

Visa signatur

Fractal Design Arc | Asus P7P55D | Intel core i5 @ 4.0 ghz | Corsair h50, Corsair 650W | Gigabyte 6950 Windforce | Corsair DDR3 4GB @ 1600 mhz 9-9-9-24 XMS3 | Corsair Force 3 Series 60GB |

Permalänk
Medlem

Haha vilken bugg. Det var ju en bra bugg för dem som ville spela

Permalänk
Medlem

Fattar inte Blizzard vad de gör mot mig, dessa känslosvall är mer än vad mitt medelålders hjärta klarar av! Först total lycka och sedan ned i hopplöshet!! Kan jag stämma dem om jag får hjärtsvikt!?

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

EDIT: nvm

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem
Skrivet av CorgaE:

Hehe, ja absolut, klart om man vill hyra och testa och har möjligheten så varför inte. Likaså som att
vara lite snabb och tjuvtesta betan på Blizzard misstag kommer jag aldrig påstå vara ärligt heller, men
man får väl ta de chanser som ges.

Exakt, jag bryr mig inte om personen som hyr ut sitt konto tjänar flera 1000 kr eller vad det nu kan vara. För en som inte spelat D2 innan ens och nu sett lite trailers på D3 och blivit sugen. Så tycker jag det var givande att få en chans och spela igenom början för och se om Collectors är värt pengarna.

Men frågar man blizzard så tycker dom nog inte det är okej om dom som fått beta konton sitter och hyr ut Men det är uthyrarens bekymmer och inte mitt.