Svenska undertexter till nya serien av 90210

Permalänk

Svenska undertexter till nya serien av 90210

Hej! jag har försökt leta hur mycket som helst efter svenska undertexter till nya serien av 90210 säsong 3 och 4 men framför allt 3 men kan verkligen inte hitta det någonstans. någon som vet?

Permalänk
Medlem

Alla utgåvor av säsong 3 som jag kan hitta på cdon har svensk textning, så du skulle ju kunna prova lämna tillbaks det dvd-pack du köpt och köpa en av de varianterna istället.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk

lämna tillbaka vadå? jag har inte köpt nån säsong jag har säsongerna på datan utan svensk text och vill bara ha textningen

Permalänk
Medlem

Om du lyckades hitta säsonger av en viss serie som du inte behövde betala för så är det väl en baggis att på egen hand leta upp svenska undertexter till samma serie?
Inte ens jag hittar gratis säsonger av 90210, you hav'ta be some kind'a superlurker.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

amen amerikanska säsonger av serier UTAN swesub är väldigt enkelt att hitta, de är liksom bara att googla på seriens namn så kommer de upp direkt, däremot är de väldigt mkt svårare att hitta MED swesub eller lösa undertexter.

Permalänk
Medlem

Det dom andra lite subtilt försöker säga är § 7
Men det är klart kan ju inte begära att alla skall förstå det.

Permalänk
Testpilot

Hjälp med piratkopior får du inte på det här forumet, var vänlig se över våra regler.

*tråd låst*

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]