Något roligt F2P spel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toxid_Fox:

APB Realoder (Min absoluta favorit, tillbringat nära 500 timmar i det nu och har säkert betalat en hel del också för premium och lite vapen och så men det är inget P2W spel alls! )

Sist jag kollade så var APB:R fortfarande proppfylld med fuskande ryssar och polacker. Har dom gjort nåt mot det?

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem

SMNC? Super monday night combat.

Nylanserat och litesmåbuggigt men underbart - Tänk dota/lol/hon mixat med tf2. Fina grejor

Permalänk

Need for Speed World e rätt kul om du gillar dom äldre NFS spelen

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Medlem
Skrivet av raketmaskinen:

Jag och några vänner har haft roligt med Super Monday Night Combat senaste dagarna! Finns på steam.

ska fan testa när jag byggt klar min dator

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av phreec:

Sist jag kollade så var APB:R fortfarande proppfylld med fuskande ryssar och polacker. Har dom gjort nåt mot det?

Ja, dom har gjort mycket nu samt att det har kommit en ny uppdatering med nya kontakter ställen och nerfs och buffs osv. Hackers finns det fortfarande några av men inte alls lika många! Hong Kong har fått en egen server och ryssarna skall få en inom kort! Mycket är gjort i senaste 1.7 uppdateringen ^^

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)