Ipad2 , Telia mobil bredband kontant, hur många Gb har jag utnyttjat

Permalänk

Ipad2 , Telia mobil bredband kontant, hur många Gb har jag utnyttjat

Ipad2
Telia mobil bredband kontant,
Hur många Gb har jag utnyttjat / har kvar att surfa för ?

Sven Åke

Permalänk
Medlem

250 GB har du utnyttjat, 653,56 GB kvar att använda. Bara att surfa på!

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk

haha hur vet du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hyponotic:

haha hur vet du?

För att det är en omöjlig fråga att svara på med den informationen som TS ger oss.

Kanske borde införa en sarkasm tagg på forumet, men då hade det ju inte blivit så många roliga trådar att följa

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel 2500k @ 4400MHz - Asus Maximus Gene IV - Noctua U12P - 8gb Corsair Vengence - EVGA 560Ti SOC - Corsair F60 - FD Define mini - Corsair 650W - BengQ E2400HD

Permalänk
Medlem

Har inte telia någon app där man kan hålla koll på saldot?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Settings (Inställningar) -> General (Allmänt) ->Usage (Användning) -> Cullular Usage (Mobil Användning), Där står det hur mycket du har skickat och tagit emot, så bara du vet hur mycket data som ingår i ditt abonnemang så ser du hur mycket du har kvar.

Visa signatur

Intel i7 860 @ 2,8 Ghz - Msi P55-GD65 - Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 8 GB - 2 St XFX Radeon HD 5770 1GB - 2 St Crucial C300 64 Gb SSD - Fractal Design XL Black - Corsair TX 650W
Hp ProBook 4530s
iMac 20 tum från 2008
iPhone 3G 16 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 5 32 GB

Permalänk
Skrivet av Kire6:

Settings (Inställningar) -> General (Allmänt) ->Usage (Användning) -> Cullular Usage (Mobil Användning), Där står det hur mycket du har skickat och tagit emot, så bara du vet hur mycket data som ingår i ditt abonnemang så ser du hur mycket du har kvar.

Tack precis vad jag letade efter

Sven Åke

Permalänk
Medlem

jag har abonnemang hos telia dock man jag kan skicka sms " datamängd " till 4466 så får jag tillbaks hur mycket jag har kvar, vet inte hur det är på kontantkortsvarianten

Permalänk
Skrivet av Jotet:

jag har abonnemang hos telia dock man jag kan skicka sms " datamängd " till 4466 så får jag tillbaks hur mycket jag har kvar, vet inte hur det är på kontantkortsvarianten

enligt Telia support

Tyvärr går det inte att kontrollera datavolymen med en iPad då den inte kan skicka sms. En lösning är att ta ut simkortet och stoppa in den i en mobiltelefon, men det kan ju kännas lite omständligt.

xxx xxx
Telia Kundservice

Permalänk
Skrivet av muf3:

För att det är en omöjlig fråga att svara på med den informationen som TS ger oss.

Kanske borde införa en sarkasm tagg på forumet, men då hade det ju inte blivit så många roliga trådar att följa

Skickades från m.sweclockers.com

HAHA, jag måste bara garva. Men ja, jag var ju relativt glad när jag skrev inlägget.. mest för att det finns folk till allt.
Men ja, det finns ju även ett svar här i tråden där man får reda på hur mycket man har använt.

Permalänk
Medlem

Om man har registrerat sig på mina sidor så kan man kanske kolla det. Åtminstone på mobiltelefon abbonnemang kan man göra det. Dock är det lite mysko när jag kollar på min mobil, så på mina sidor går det snabbt till noll, har 0,5gb på min mobil, men om jag skickar sms med 'datamängd', så går den ner mycket långsammare där.

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimbom3:

250 GB har du utnyttjat, 653,56 GB kvar att använda. Bara att surfa på!

Hahaha gjorde min morgon

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊