Söker spelpolare

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2010

Söker spelpolare

Hej jag är 19 årig kille som letar folk runt samma ålder att spela spel med, då inga av mina vänner gillar datorspel. Jag spelar dem flesta spelen allt från lol, wow, cod, battlefield, fifa, gta, dirt, diablo och många flera var bara några exempel. Är inte direkt något pro, utan är en vanlig spelare. Så söker folk att spela spel med, chilla och tjöta på skype.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av Nemran:

Hej jag är 19 årig kille som letar folk runt samma ålder att spela spel med, då inga av mina vänner gillar datorspel. Jag spelar dem flesta spelen allt från lol, wow, cod, battlefield, fifa, gta, dirt, diablo och många flera var bara några exempel. Är inte direkt något pro, utan är en vanlig spelare. Så söker folk att spela spel med, chilla och tjöta på skype.

Vi behöver en till spelare för att få fullt squad i bf3 om du har lust så skicka ditt skype id i pm

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskoga
Registrerad
Nov 2010

Vi kan alltid behöva en till spelare på LoL, nickar Jack00w ingame, bara att adda.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Mar 2012

Jag är kanske lite yngre, men älskar LoL, nån kan ju adda mig. Malekala / BrutalOddball (mest troligt Malekala)

Speldator: Intel i5 2500K, Sapphire Radeon R9 390, Team Group Extreem 8 GB, Team Group Dark Force 480 GB, Corsair Obsidian 350D
Spel: Logitech G502, Logitech G710+, CM Storm Speed-RXL, HyperX Cloud
Skoldator: Sony Vaio Pro 13"
Mobilt: OnePlus One 64 GB Sandstone Black