Söker spelpolare

Permalänk
Medlem

Söker spelpolare

Hej jag är 19 årig kille som letar folk runt samma ålder att spela spel med, då inga av mina vänner gillar datorspel. Jag spelar dem flesta spelen allt från lol, wow, cod, battlefield, fifa, gta, dirt, diablo och många flera var bara några exempel. Är inte direkt något pro, utan är en vanlig spelare. Så söker folk att spela spel med, chilla och tjöta på skype.

Permalänk
Skrivet av Nemran:

Hej jag är 19 årig kille som letar folk runt samma ålder att spela spel med, då inga av mina vänner gillar datorspel. Jag spelar dem flesta spelen allt från lol, wow, cod, battlefield, fifa, gta, dirt, diablo och många flera var bara några exempel. Är inte direkt något pro, utan är en vanlig spelare. Så söker folk att spela spel med, chilla och tjöta på skype.

Vi behöver en till spelare för att få fullt squad i bf3 om du har lust så skicka ditt skype id i pm

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Medlem

Vi kan alltid behöva en till spelare på LoL, nickar Jack00w ingame, bara att adda.

Permalänk

Jag är kanske lite yngre, men älskar LoL, nån kan ju adda mig. Malekala / BrutalOddball (mest troligt Malekala)