Lenovo ThinkPad Tablet???

Permalänk
Medlem

Lenovo ThinkPad Tablet???

Lenovo ThinkPad Tablet 1838-2DG 64GB någon som provat? Ska kolla facebook, blocket, svtpaly och tv6 play

Visa signatur

FiGurT din urt

Permalänk
Medlem

Har en Lenovo ThinkPad x60 tablet. Funkar skit bra, lenovo gör datorer med bra kvalité imo!

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Medlem

jag har bara dålig erfarenhet av lenovo. jag kommer aldrig köpa en lenovo produkt till.

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk

Det lilla jag testat den känns bra, dock tyckte jag att den var lite tung. Kvalitetskänslan var hög, hastigheten var ok.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FiGurT:

Lenovo ThinkPad Tablet 1838-2DG 64GB någon som provat? Ska kolla facebook, blocket, svtpaly och tv6 play

Jag har en 32gb, skulle inte välja någon annan om jag skulle välja idag igen.
Men använder min mer som arbetsredsskap och filofax än något annat.

Visa signatur

Simply the best

Permalänk

Precis som Husky har jag en 32 Gb som jag använder dagligen och inte skulle vilja byta oavsett! Främsta fördelen tycker jag är pennan vilket gör den till ett perfekt verktyg för mig som tecknar mycket.

Den kommer garanterat att klara det du vill, dessutom får den ICS den 22:a maj om en månad typ alltså. Root finns också, dock genom kryphål. Deras Tablet känns väldigt Buisness och presterar mycket bra. Jag får ut 8+ h på min när jag kollar video med Bt på.

Ang. Mr Azums inlägg är det väl kanske lite meningslöst sålänge du inte förklarar VAD som var dåligt. Annars så är Lenovo ergo IBM kända för att ha hög kvalite.

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk
Medlem

Har tänkt köpa en Lenovo tablet också.
Undrar vart ni köpte eran, skulle vilja få till en dockningstangentbord + stylus penna, verkar inte finnas med bland tillbehör i de flesta nätbutikerna.

Permalänk

Jag köpte min på Phonehouse, brukar inte göra sånt men de var faktiskt billigast Då följde penna med och de hade även foliocase till den, dock utan tangentbord. Deras sida visar att de har både foliocase och foliokeyboardcase i lager, dockan finns billigt på Ebay har jag för mig annars kan du ju kolla typ Dustin.
Jag skulle rekommendera att köpa dockan eftersom den då laddar jättefort. ;-D

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080