Permalänk
Medlem

Tips på gaming mus och tagentbord

Tjena, hade tänkt att byta ut min mus och tangentbord och skulle villja ha tips på nått bra.
Min förra mus var en sån här http://goo.gl/DO9Iw och skulle vilja ha något liknande.
Både tangentbordet och mussen ska ha sladd.
Inge krav på tangentbordet.

Tack till svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeaDee:

Tjena, hade tänkt att byta ut min mus och tangentbord och skulle villja ha tips på nått bra.
Min förra mus var en sån här http://goo.gl/DO9Iw och skulle vilja ha något liknande.
Både tangentbordet och mussen ska ha sladd.
Inge krav på tangentbordet.

Tack till svar

testa med en razer naga och jag har en r.a.t 7 och tycker den är super ifall du inte hatar hur den är delad o sånt, sedan har jag saitek cyborg som är verkligen mycket bra har det just nu och det funkar felfritt + du kan ändra färger och sånt sedan har du touch och 12 extra knappar

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem
Skrivet av norowner:

testa med en razer naga och jag har en r.a.t 7 och tycker den är super ifall du inte hatar hur den är delad o sånt, sedan har jag saitek cyborg som är verkligen mycket bra har det just nu och det funkar felfritt + du kan ändra färger och sånt sedan har du touch och 12 extra knappar

Ok, tittade på tangentbordet och det såg bra ut, men tänkte de är det stor skillnad mellan en r.a.t. 7 och r.a.t 5?

Permalänk
Medlem

testa Qpad mk85 och Logitech G400

Visa signatur

* Fractal Meshify 2/TG Light Tint * MSI Z490I Unify * Intel i5 10600KF+Alphacool Eisbaer Aurora 360 Digital RGB * Corsair Vengance 16GB * MSI 2080 Ventus V2+Bykski Full Coverage GPU Water Block * Samsung 840 250gb SSD * Corsair GT 120GB SSD * Corsair RM750X 80+ gold * Benq XL2420T * Benq G2420HD * Roccat Kone XTD * QPAD MK-85 Pro * Steelseries 840 *

Permalänk
Medlem

Köp mekaniskt tangentbord.
CDon har 25% på gaming tillbehör som går ut vid midnatt, passa på är mitt tips.

MK-50 har bra pris med rabatten nu 516:-
Mus tja valfri antar jag, finns massor på cdons rea nu me fast mycket är slut pga rabatten.

http://cdon.se/hemelektronik/gaming/

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeaDee:

Ok, tittade på tangentbordet och det såg bra ut, men tänkte de är det stor skillnad mellan en r.a.t. 7 och r.a.t 5?

• Cyborg R.A.T. 7 Gaming Mouse
o Features: Fully Adjustable; 5600dpi laser; Programmable; Weight System; USB powered

• Cyborg R.A.T. 5 Gaming Mouse
o Features: Adjustable Length; 4000dpi laser, Programmable; Weight System; USB powered

Edit: skillnaden är att du kan liksom ändra på hur den ser ut och hur den känns hur du vill och hur som helst, och angående tangentbordet så har jag haft den nu i ca 1 år och den funkar felfritt även när jag dampar med den ( cs css lol osv.. )

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!