Plojpresent till 15årig brorsa

Permalänk

Plojpresent till 15årig brorsa

Min lillebror fyller 15 om 2 månader och jag har byggt ihop en dator till honom. Han kommer att få den redan nu på fredag för att jag bor 40 mil bort och kommer inte kunna ta med den till hans födelsedag.
Men jag tänkte jag skulle köra en ploj och först ge honom något annat så han blir sjukt besviken eftersom jag berättat att jag fixat en present till honom och att han kommer älska mig för de. Han har gissat på dator men jag berättade att jag inte har råd att fixa en åt han nu.

Har funderat på kondomer, men vi är rätt öppna i familjen så det skulle inte bli så himla kul utan mest töntigt.

Så, ja, vad ska jag hitta på?

Permalänk
Medlem

Försök få tag i en kartong till ett PS3 / XBOX / iPhone eller liknande, och fyll kartongen med något totalt meningslöst, typ gamla Kalle Anka tidningar eller liknande.

Visa signatur

...

Permalänk

porr?:) vilken 15 årig grabb vill inte ha porr 3 flugor i en smäll.

fluga 1 du får din plojpresent
fluga 2 han blir glad
fluga 3 det blir jätte pinsam tystnad:D

Visa signatur

----

Permalänk

Svensson1 Den var sjukt bra Springer iväg imorgon och köper några tidningar !

Permalänk
Medlem

Ett par stringkallingar eller en mankini kanske?

Permalänk
Medlem

Hitta en riktigt gammal dator på blocket, med 17" tjockskärm och allt som hör till.. "Du önskade dig ju en ny dator"

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

En sån här http://www.toysrus.se/V%C3%A4lkommen%20till%20TOYS,-p-,R,-p-,... skulle han nog bli jätteglad att få.

Annars kan du ge han en fleshlight och säga nåt att "jag tänkte ge dig kondomer men du lär aldrig få tillfälle att använda dom".

Visa signatur

Strålskadade grävlingar och lite annat hittar du här: http://elektrofredrik.deviantart.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av elektrofredrik:

En sån här http://www.toysrus.se/V%C3%A4lkommen%20till%20TOYS,-p-,R,-p-,... skulle han nog bli jätteglad att få..

Jag förstår inte det roliga. Är det för att det är en dålig avbildning av Celestia och mer ser ut som Cadance?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Har en polare som fyller år nu i veckan som kommer få en del filmer med kortväxta människor i lack och läder.. Kan rekommendera en tur till More the love eller liknande butik som finns i det flesta svenska städerna

Permalänk

Det vart en Slitz och ett pakke kondomer, Lagom generad lille bror när det stod på baksidan "Nu kan du hoppa i säng med något du kanske kommer älska"
Men ack så lycklig när han hittade datorn nerbäddad i sängen ^^

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Assistansfel:

Det vart en Slitz och ett pakke kondomer, Lagom generad lille bror när det stod på baksidan "Nu kan du hoppa i säng med något du kanske kommer älska"
Men ack så lycklig när han hittade datorn nerbäddad i sängen ^^

Tänk om man haft ett syskon som dig som ger en dator, kondomer och porr. Vad mer behöver man liksom???

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem
Skrivet av C4B12:

Tänk om man haft ett syskon som dig som ger en dator, kondomer och porr. Vad mer behöver man liksom???

Hahaha...... bästa kommentaren någonsin. Mina ytterst snälla syskon gav mig närmare en årsförbrukning av kondomer och en uppblåsbar barbra när jag fyllde 15