OWC - Other World Computing

Permalänk
Medlem

OWC - Other World Computing

Är det bara jag eller är detta sjukt?

http://eshop.macsales.com/

Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk
Medlem

Vad är det som är sjukt med det??
Det är riktigt bra SSDs vad jag har hört, funderade själv på att köpa en och testa men de va lite för dyra då samt extra kludd så.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rydisen:

Vad är det som är sjukt med det??
Det är riktigt bra SSDs vad jag har hört, funderade själv på att köpa en och testa men de va lite för dyra då samt extra kludd så.

Jo, men sättet de visar upp sig på är för mycket för mig på något sätt, får ett oseriöst intryck haha.

Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk
Medlem
Skrivet av mtntwg:

Jo, men sättet de visar upp sig på är för mycket för mig på något sätt, får ett oseriöst intryck haha.

Ja jo, deras sida ser allmänt konstig ut tycker jag också.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Sidan var inte direkt lättöversiktlig, nej...

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Amerikanarna verkar gillar sidan, kanske mest för priserna dock? Å andra sidan, titta på hur amerikanarna vill ha sina julgranar, så förstår man kanske.

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Hedersmedlem

Tja, jag har handlat från OWC flera gånger, senaste ett SSD-uppgraderingskit till en Mac Book Pro. Kom snabbt och fungerade perfekt. Förutom bra manual hade de bra video på siten hur man uppdaterade datorn och bytte ut DVD'n mot HDD'n som blev över.

Så oavsett om sidan kanske är lite skrikig så är det ett seriöst och bra företag.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Björn Endre:

Tja, jag har handlat från OWC flera gånger, senaste ett SSD-uppgraderingskit till en Mac Book Pro. Kom snabbt och fungerade perfekt. Förutom bra manual hade de bra video på siten hur man uppdaterade datorn och bytte ut DVD'n mot HDD'n som blev över.

Så oavsett om sidan kanske är lite skrikig så är det ett seriöst och bra företag.

Låter bra.

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3