Permalänk
Medlem

Få är inne på rätt spår i denna tråden, resten vill bara lura dig och ta dina tittare.

Du ska 2-3 dagar innan det är dags att köra sluta äta fast föda, ta milt laxeringsmedel och tömma tarmarna. Koppla in en kateter (hög smärttröskel hjälper, annars finns piller) och drop med vätska samt näring. När du ska sova finns det väldigt effektiva sömnpiller så du inte slösar tid på att "somna in" utan däckar direkt, kompletera med en väckarklocka.

Detta är en beprövad metod av mig, fungerar 100% av gångerna, dvs 2 av 2 gånger för mig (dock ofriviligt, major surgery) Är du missnöjd med din vikt (övervikt) är detta riktigt bra då du garanterat kommer förlora vikt. Är du å andra sidan en tanig person får du räkna med att bli ännu tanigare. Jag körde på ovanstående metod 5 dagar och andra omgången 8 dagar. Gick först från 80kg > 71kg och sen från 71kg > 62kg, vilket nu är min matchvikt.

Smärta är bara svagheten som lämnar kroppen!

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Medlem
Skrivet av frillan125:

Få är inne på rätt spår i denna tråden, resten vill bara lura dig och ta dina tittare.

Du ska 2-3 dagar innan det är dags att köra sluta äta fast föda, ta milt laxeringsmedel och tömma tarmarna. Koppla in en kateter (hög smärttröskel hjälper, annars finns piller) och drop med vätska samt näring. När du ska sova finns det väldigt effektiva sömnpiller så du inte slösar tid på att "somna in" utan däckar direkt, kompletera med en väckarklocka.

Detta är en beprövad metod av mig, fungerar 100% av gångerna, dvs 2 av 2 gånger för mig (dock ofriviligt, major surgery) Är du missnöjd med din vikt (övervikt) är detta riktigt bra då du garanterat kommer förlora vikt. Är du å andra sidan en tanig person får du räkna med att bli ännu tanigare. Jag körde på ovanstående metod 5 dagar och andra omgången 8 dagar. Gick först från 80kg > 71kg och sen från 71kg > 62kg, vilket nu är min matchvikt.

Smärta är bara svagheten som lämnar kroppen!

Haha! Jag hoppas bara att TS inser ironin och inte faktiskt provar denna utsökta "metod".

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem

Gör en jävla massa makaroner o köttfärssås dagen innan som du kan värma sen.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk

Eller så ringer du bara morsan.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av Ninotramp:

Eller så ringer du bara morsan.

Fast i hanns fall verkar det räcka på att ropa på morsan, med tanke på att han inte kan ungkarls mat :/

Permalänk

Keso! Keso kan man ha på nästan allt! Knäckebröd med keso på och en banan till funkar som mellanmål om inte annat.

Jag tycker iofs att det är något sjukt med att planera att spela så mycket att man inte ens hinner äta. Minns när WoW släpptes, det var något liknande då. Och folk blev tokiga om de inte kunde logga in för att de missade ~20 min speltid och hamnade "efter" alla andra...

Permalänk
Medlem
Skrivet av propan:

För pizza är ju allt annat än fett? Förövrigt skall man väll inte käka hamburgerbröd om man går på strikt LCHF?

Givetvis menar jag att man inte ska äta bröd. Att inte äta kolhydrater är ju hela poängen med dieten. Så, hamburgare utan bröd.
Man kan ju iofs käka pizza och bara äta fyllningen också om man vill.