Permalänk
Medlem

MUS: Steelseries Kinzu - Liten/skön, inga knappar
TB: Microsoft någonting, kommer köpa nytt snart.
HEADSET: Steelseries Siberia V2 - Sköna, 7.1 Surround, snygga
HÖGTALARE: Fujitsu Siemens (Flat Panel NG?) - Gamla högtalare, tyvärr.. Men bra ljud för att vara gamla. ^^
MUSMATTA: Steelseries Qck+ - TYG!<3 tunn, fastnar dock "skit" på den snabbt..
SKÄRM: BenQ G2420HDB

Permalänk
Medlem

mus:ROCCAT Max Performance, jag köpte den för den passar mig då jag använder både vänster och höger
TB: Microsoft SideWinder X4
HEADSET: Creative Headset Fatal1ty
högtalare: Logitech Z-906
musmatta: SteelSeries någonting
skärm: BenQ 24 RL2450HT x 3st

Permalänk
Entusiast

Mus: Logitech MX518-Billig och perfekt!
Tangentbord: Ett nersmutsat Logitech G510-Känns jätteskönt att skriva på och macros är inget fel!
Headset: SteelSeries Siberia V2-Perfekt ljudkvalité och oslagbar komfort, dock kanske inte så bra hållbarhet.
Skärm: BenQ G2220HD genom DVI-Bra kvalitét och prisvärd för upplösningen! Köpt 2010 för 1000kr.
Musmatta: Steelseries 4HD-Skönaste musmattan jag haft och otroligt prisvärd-dock kanske inte så hållbar.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

MUS: Logitech g9 , skön gaming och för surf.
TB: Logitech tangentbord för 100 kr.
HEADSET: Logitech g930, sköna och trådlösa
HÖGTALARE: Edifier S530D 2.1 Vit, grymt ljud och passar bra i rummet för de är vita.
MUSMATTA Steelseries qck den tjocka stora.

Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Medlem

Mus - Razer Mamba 2012 - Inte hittat något negativt med musen ännu faktiskt
Musmatta - Razer Scarab BF3 - Går inte att köra "4g" på mattan pga färgskiftningarna
Tangenbord - Razer Blackwidow Ultimate - Som mekaniska brytare gör, låter extremt högt på natten när man försöker vara tyst!
Headset - Corsair Vengeance 1300 - Väldigt ljudisolerande, pratar ofta med väldigt höjd röst för att jag hör inte mig själv
Högtalare - Corsair SP2500 - Inget "inbyggt" sätt att montera på väggen
Skärm - 3x Benq GL2450 - Väldigt tjocka ramar som gör det dåligt för flerskärmsspelande, dock bra prislapp!

Fokuserade på de negativa delarna, men i helhet är jag supernöjd med mina produkter!