Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Apr 2012

Inet

Denna går inte under teknisk support vet ja så mod kan flytta tråden ville bara hitta ett snabbt ställe att posta på bara

Angånde inet när inet har slut på sitt centrallager men sakerna finns i butik skickar dom sakerna då från butiken då ??

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fjugesta
Registrerad
Aug 2005

Varför ska någon mod lägga ner arbete på att hitta rätt forum del för dig när du inte ens orkar göra det själv?
Ett tips kan vara att fråga i inets egna tråd här på swec där dom svara ganska snabbt.

Och NEJ jag tänker inte göra det arbetet åt dig.

Den ABSOLUT viktigaste delen i en dator är NÄTDELEN varför spara 200-300:- och ta en chans på att dina nya dator delar för x antal tusen ska hålla?????????
Den hemliga polisens anfader, Armand Jean du Plessis de Richelieu a.k.a. Cardinal-Duc de Richelieu, sa en gång så här om sitt arbete... "Ge mig sex rader skrivna av den hederligaste man som finns och jag ska hitta en förevändning i dem att hänga honom."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Sep 2007

Intel i5 3570k @ 4.5 GHz || Asrock Z77 Performance || Dark Rock Pro 2 || 1080ti || Dark Power Pro 10 || Acer Predator Z35P

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Registrerad
Sep 2008

*Tråd flyttad*
Här är rätta stället.

Ja de skickar från butiken om saken finns i lager där, men det brukar ta 1 dag extra.

Nya Projektet!
Snowy Winter Min flickr
FRAKTFRITT: inet.se FRAKTFRITT: alina.se
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.