Reklamation när återförsäljaren gått under jorden?

Permalänk
Medlem

Tur att det löste sig. Efter denna tråden kommer jag aldrig personligen handla en HTC produkt igen då de inte ens lyssnar på Konsument Europa. Det visar mig bara vilken attityd och relation de har till sina kunder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stidt-O:

Tur att det löste sig. Efter denna tråden kommer jag aldrig personligen handla en HTC produkt igen då de inte ens lyssnar på Konsument Europa. Det visar mig bara vilken attityd och relation de har till sina kunder.

Inget nytt direkt att HTC inte bryr sig värst mycket om kundvård, har själv varit förbannad på dem sen de släppte HTC Magic över att mobilen aldrig fick någon uppdatering till senare Androidversioner trots att den hade prestandan för det.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2