ha kvar eller sälja

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
oxelösund
Registrerad
Feb 2012

ha kvar eller sälja

hej, jag funderar på att sälja mitt steam account, jag spelar ibland på helger men inte så ofta är det värt att ha accountet kvar?

call of duty mw2 och 3
counter-stirke 1.6 condition zero och source
day of defeat
deathmatch classic
dirt 3
portal
ricochet
team fortress 2
trackmania nations forever

och vad kan det vara värt?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

Beror väl på vilka spel du har där, och vilka du kanske kommer att ha där i framtiden.

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Jan 2008

Beror väl på vad du har för spel på det ...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2009

Det känns som en konstig sak att låta en mängd främlingar på internet bestämma...
Behöver du verkligen de extra hundralapparna? Känner du själv att det är värt att ha kvar det?
Detta är inget vi kan svara på i en omröstning.

*Röstar på alternativet Välj själv!

i7 3820, Antec kühler h2o 620, MSI x79ma-gd45, R9 290, 16 GB DDR3 1600 Mhz Corsair LP, 120 Gb Samsung 830, 1 Tb Spinpoint F3, 750 Gb Seagate Momentus XT, Fractal Design Define Mini
LG 29EA93 2560x1080, Mionix Zibal 60, Razer Deathadder Respawn, Mionix Nash 20

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fab 3
Registrerad
Maj 2005

Sluta spela och väx upp

Sälj alltså.

Desktop ||| i5 3570K | 16Gb | 240Gb | 1,5Tb | GTX 970 4Gb |||
iPhone 4S ||| 2x1.0 GHz A5 | 0,5Gb | 32Gb | PowerVR SGX543MP2 |||

Citera när du svarar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
root#
Registrerad
Mar 2006

Tror inte du skulle kunna få några större summor för det, röstar därför spara. Allt beror på din personliga ekonomi, samt hur mycket du spelar. Själv tyckte jag listan med spel såg väldigt bra ut.

Trädvy Permalänk
Skribent
Mathias Blomberg
Plats
Skövde
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av kyre:

Sluta spela och väx upp

Sälj alltså.

Ehm, ursäkta? Det finns spel för alla åldrar och om man tittar på din signatur så verkar det ganska uppenbart att du också spelar lite

Den digitala högborgen: [Fractal Design Define R3] ≈ [Corsair AX 850W] ≈ [ASUS Geforce GTX 1080 Strix] ≈ [Intel Core i7 2700K@4.7GHz] ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [16GB Corsair Vengeance Pro 2133MHz] ≈ [ASUS Sabertooth Z77] ≈ [Samsung Spinpoint F3 1TB] ≈ [Intel 520 180GB] ≈ [ASUS Xonar Essence STX] |
Skrivmaskinen: Lenovo G50-80 Min förlängning av mig själv: Samsung Galaxy S8 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fab 3
Registrerad
Maj 2005
Skrivet av Uzanar:

Ehm, ursäkta? Det finns spel för alla åldrar och om man tittar på din signatur så verkar det ganska uppenbart att du också spelar lite

Verkligen inte, jag fick just höra i en annan tråd att min signatur inte duger till annat än "elektronikskrot"! Hur ska folk ha det egentligen?

Ja, klart jag spelar om jag hänger här, men jag tror inte att vårt underhållningssamhälle är någonting bra att eftersträva. Däremot lever jag ju inte som jag lär, men det rättfärdigar ju inte mitt beteende. Skapa mer, konsumera mindre.

Citera när du svarar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Jan 2004

Rör sig om så pass små summer för ditt konto att jag inte skulle lagt ner tiden på att sälja det i alla fall.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalix
Registrerad
Nov 2005

200-300kr max
Skulle inte orka sälja.

i5 2500K: 4.4GHz||16GB 1600MHz||ASUS P8Z77-V PRO||Phanteks PH-TC14PE
MSI GTX 980 Gaming||Corsair Force 2 80GB|| Fractal Design Newton r2 650W M
Asus xonar essence STX|| Antec p280
Dell u2711, Sennheiser hd650, Logitech g502, fUnc f30r, KeyTronic kt2001 Ergoforce.
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Götu Burgir
Registrerad
Sep 2007
Skrivet av kyre:

Sluta spela och väx upp

Sälj alltså.

Var snäll och beskriv för oss okunniga hur man "växer upp".

Själv är jag 31 och lirar 3-15 gånger i veckan beroende på schemat på jobbet, fästmöns kollega lirar 5 timmar om dagen(hon är tvåbarnsförälder och 39).
Vet inte varför du klockar men inte för att skriva exeldokument och titta på judetubeklipp hoppas jag>_<

Jag får nog omvärdera om jag är uppvuxen.

ASUS G750JZ

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fab 3
Registrerad
Maj 2005
Skrivet av Summoning:

Själv är jag 31 och lirar 3-15 gånger i veckan beroende på schemat på jobbet, fästmöns kollega lirar 5 timmar om dagen(hon är tvåbarnsförälder och 39).
Vet inte varför du klockar men inte för att skriva exeldokument och titta på judetubeklipp hoppas jag>_<

Klockar?
Edit: judetubeklipp !?!?!!!!?

Citera när du svarar!

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Maj 2012
Skrivet av kyre:

Verkligen inte, jag fick just höra i en annan tråd att min signatur inte duger till annat än "elektronikskrot"! Hur ska folk ha det egentligen?

Ja, klart jag spelar om jag hänger här, men jag tror inte att vårt underhållningssamhälle är någonting bra att eftersträva. Däremot lever jag ju inte som jag lär, men det rättfärdigar ju inte mitt beteende. Skapa mer, konsumera mindre.

Kunde inte sagt det bättre

Skrivet av Summoning:

Måste man klocka för att hänga här? Jag har inte klockat en enda sak i hela mitt liv, är jag du förbjuden att vara här alls? Stog inget i villkoren att: "Ska du vara medlem på Sweclockers Forum så måste du minst ha 1 klockad sak"

I am no more human then you are, I see my reflection as I look at you

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Jan 2002

oki sluta trolla i tråden nu för fan! spel är inget barnsligt lägg av med det låtsassnacket.

För att vara on topic, ditt konto är inte värt mycket, kanske 50sek med tanke på att om Valve fattar läget så bannas kontot, sen är spelen inte direkt nya och kan säkert köpas billigt någonstans. Så håll kvar kontot o köp fler spel istället