Asus Transformer Pad TF300T eller Galaxy tab 10.1

Permalänk
Medlem

Asus Transformer Pad TF300T eller Galaxy tab 10.1

Tjo,

En rak fråga:

Ska köpa in 3st plattor till företaget. Vilken är bäst av Asus Transformer Pad TF300T/Galaxy Tab 10.1?

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Avstängd

Asus'en har bättre hårdvara och kör ICS, vet inte om Samsungen har fått ICS än. Jag hade lätt valt Asus'en av dessa två. Funderar själv på en Transformer Pad.

Här är en jämförelse mellan de två plattorna. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=1223646,904150

Permalänk

Transformern utan vidare tvekan för min del. Detta pågrund av både hård och mjukvara! Transformern har det lilla extra i denna jämförelse.

Vad jag förstår kommer Samsung rulla ut ICS till 10.1 men att det går lite långsamt. Oavsett om ICS senare rullar ut så är hårdvaran snäppet vasare i Transformern.

Kolla på youtubeklipp för att få en känsla av detta. VS videor alltså.

Visa signatur

Namn: Hampus Gustafsson Ålder: 29 Bosatt: Göteborg, centrum. Yrke: IT-Tekniker, serverkonfig, runtresande.
Ägare av stationär spelburk, server för fillagring samt en Asus eee pad Transformer.